skinnfilla Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Passe møkkings, dritfornøyd med noen drikkeflasker han hadde fått tak i til ungene Så utrolig blid og svimmel sto bare og virra litt på gulvet før han gikk i seng Ha ha , så søt når han er på en snurr ...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Møkkings kl.23? Anonymous poster hash: af31b...eab
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Møkkings kl.23? Anonymous poster hash: af31b...eab Er det feil tid å være møkkings på iflg dib-regelverket? Anonymous poster hash: 4c8c4...e4d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Møkkings kl.23? Anonymous poster hash: af31b...eab Er det feil tid å være møkkings på iflg dib-regelverket? Anonymous poster hash: 4c8c4...e4d Jeg spør kun på vegne av meg selv Anonymous poster hash: af31b...eab
skinnfilla Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2013 Møkkings kl.23? Anonymous poster hash: af31b...eab Møkkings kl.23? Anonymous poster hash: af31b...eab Når man starter festen kl 15 , så er det en lei bivirkning av alkohol;)De har vært på opplegg med jobben.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Jeg synes han var flink som kom hjem lenge før midnatt! Fantastisk mann du har! Anonymous poster hash: b07a4...2e1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Heldig du som har en mann som bare er søt når han er full. Min forvandles til tidenes rasshøl i fylla. Derfor kommer han ikke hjem etter fest hvis han skal ta mer enn 2-3 øl, det får han rett og slett ikke lov til. Han får ta inn på hotell, sove hos venner eller i ei grøft. Bryr meg ikke så lenge han ikke kommer full hjem. Anonymous poster hash: d81af...af7
Nullstress;) Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 jeg startet sommerfesten i går k 18, og var på en god snurr kl 23.30 så ser ikke helt problemet der haha
skinnfilla Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2013 Heldig du som har en mann som bare er søt når han er full. Min forvandles til tidenes rasshøl i fylla. Derfor kommer han ikke hjem etter fest hvis han skal ta mer enn 2-3 øl, det får han rett og slett ikke lov til. Han får ta inn på hotell, sove hos venner eller i ei grøft. Bryr meg ikke så lenge han ikke kommer full hjem. Anonymous poster hash: d81af...af7 Kjære tid, regner med han ikke fester ofte? Tidenes rasshøl hadde ikke jeg heller sluppet inn dørene;) Nei,min kjære finnes ikke vondt i ... Full eller edru , heldigvis. Han må være noe av det snilleste jeg kan tenke meg
skinnfilla Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2013 jeg startet sommerfesten i går k 18, og var på en god snurr kl 23.30 så ser ikke helt problemet der haha Det verste er at når snurren kommer, så roper mor på shots! Da er det på tide å komme seg hjem Ja, så får en noe utav dagen derpå også * blunkefjæs* Aldri hjemme senere enn 24 lenger ,jeg. Gammal og sleten
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #11 Skrevet 15. juni 2013 Møkkings kl.23? Anonymous poster hash: af31b...eab Er det feil tid å være møkkings på iflg dib-regelverket? Anonymous poster hash: 4c8c4...e4d Jeg spør kun på vegne av meg selv Anonymous poster hash: af31b...eab Hihi. Når bruker du å bli møkkings da? Møkkings er et utrolig merkelig ord by the way--- Anonymous poster hash: 4c8c4...e4d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Jeg synes han var flink som kom hjem lenge før midnatt! Fantastisk mann du har! Anonymous poster hash: b07a4...2e1 Haha. Folk sier så mye rart. En mann er fantastisk fordi han kommer hjem før klokken elleve? Jaja... Anonymous poster hash: abf2a...639
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Min mann kom hjem nå, drita full, drukket mengder med akevitt, og nå ligger han på plenen ute og sover!!! Skikkelig sjarmerende Anonymous poster hash: 297c6...022
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #14 Skrevet 15. juni 2013 Å så søtt.. Eh. Smaken er heldigvis som baken. Delt. Noen foretrekker til og med det i midten. Hadde neppe drept min mann for noe slikt. Men å lage et koz-innlegg om det? Øh..?! Anonymous poster hash: 88936...4d1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Du er heldig som har en mann sånn som blir sånn i fylla. Min type sto i taxikøen dritafull å sier til kameraten sin:" sjekk den sexye rumpen der da! " også peker han på en dame mye lengre foran i køen :S Anonymous poster hash: 9f5dd...9b8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #16 Skrevet 15. juni 2013 Synes mannen din virker koselig jeg HI. Det er lov å skryte, sikkert andre her som er sjalu for de mange mannfolk raver jo rundt drita fulle til langt på natt! Min mann er gjerne ikke hjemme før uteplassen stenger, og med taxi kø så blir det til at han ikke er hjemme før 3 - 4 tiden, men han er aldri særlig full. Han tåler mye og oppfører seg likt edru som full, bare i litt bedre humør når han drikker. hehe. Han er ute sjelden så bryr meg ikke om han er ute til uteplassene stenger, jeg gjør det samme når jeg danser og koser meg:) Anonymous poster hash: f5dd6...613
skinnfilla Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 16. juni 2013 Synes mannen din virker koselig jeg HI. Det er lov å skryte, sikkert andre her som er sjalu for de mange mannfolk raver jo rundt drita fulle til langt på natt!Min mann er gjerne ikke hjemme før uteplassen stenger, og med taxi kø så blir det til at han ikke er hjemme før 3 - 4 tiden, men han er aldri særlig full. Han tåler mye og oppfører seg likt edru som full, bare i litt bedre humør når han drikker. hehe.Han er ute sjelden så bryr meg ikke om han er ute til uteplassene stenger, jeg gjør det samme når jeg danser og koser meg:) Anonymous poster hash: f5dd6...613 ja, han er kjempesnill , hender han er ute til morgensiden, men han kommer hjem når han er lei eller det sviver for mye...enten det er 23 eller 04 det samme gjør jeg...Din høres også ut til å være en gild kar:) godt det finnes noen av de. Det er ikke alle som blir vrange og ekle når de drikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå