Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Noen som vet? Anonymous poster hash: 62a71...fed
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Det er helt tilfeldig, de rekker rett og slett ikke regne gjennom alle selvangivelsene til den 26. juni og de som havnet "underst i bunken" får etterhvert. Jeg fikk i september i fjor.. Men det er noen som vet de ikke før får til høsten da, og det er de med utsatt leveringsfrist, bl.a selvstendig næringsdrivende og ektefellene deres. Anonymous poster hash: 08031...add
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 somregel de med utsatt frist, selvstendig nøringsdrivende eller de som har måttet rette på mye før de leverte. Om du mottok og leverte uten feil vil du mest sannsynig få utbetalt alt den 26. Anonymous poster hash: 7f86f...a3d
<3 2G <3 Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Jeg levert to år på rad uten endringer og rett etter at vi fikk den, fikk begge årene siste utbetaling. Helt tilfeldig med andre ord!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 å hjelpes...:S så det er ingen plasser man kan sjekke når man får? Anonymous poster hash: 62a71...fed
<3 2G <3 Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Nope. Jeg bare håper jeg får de tidlig i år, men regner ikke med det.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Vi får de til høsten, mannen driver firma og da blir vi lignet sammen... Men vi får masse igjen da ! Nærmere 100 000 ! Anonymous poster hash: 464e5...b3a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Dette er ikke nytt av året. Skjønner ikke hvorfor det skal være spørsmål om dette hver eneste dag? Anonymous poster hash: 92f8e...0ad
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 De som IKKE får skattepengene 26 juni er: -selvstendig næringsdrivende - de som har leverte endringer i papirformat - de som har gjort endringer på nett Så de som får 26 juni er de som ikke har gjort noen endringer. Men ikke alle som ikke har gjort endringer får den datoen. Men sjangsen er større. Dette vet jeg siden jeg sitter å godkjenner utbetalingene Anonymous poster hash: 0e6c6...3ad
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 De som får juni eller tidlig i juli er de som ikke har noen form for endringer og ikke er selvstendig næringsdrivende, de som har egen bedrift eller endringer, må regne med sent i juli, august eller september.. Med andre ord, du kan ikke regne med pengene før du har de på konto Anonymous poster hash: ccb1e...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå