Magia Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Jeg er så lei av å sitte og oppdatere her inne for å se om det har skjedd noe gøy. Drittlei av å lese facebookstatuser og se på bildene til folk. Og jeg må vel snart bare innse at jeg ikke får mail flere ganger om dagen, eller én gang om dagen for den saks skyld... Så hva gjør dere på nettet?
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Jeg leser aviser og av og til seoghør. Jeg har ME og er ofte på et par forum med andre som har det. Jeg kikker på finn, kikker på bilder på facebook, googler ting jeg lurer på. Jeg "vindusshopper" klær og sko og går inn på interessante linker. Nettopp pga min helse er jeg mange mange timer i sofaen og eller senga hver dag så har som regel også på tv med mange timers opptak med tvserier i tillegg.
Pesta Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Gjør vel stort sett det samme som deg, men titter inn avisene i tillegg. Skjønner ikke at jeg gidder, men det blir lett sånn når en ikke har annet å ta seg til på kveldstid.
skinnfilla Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Jeg er inne på lamebook og failbook for å lese masse latterlige face-statuser Og scroller meg nedover 9gag når jeg kjeder meg, Innom xaxor.com humor
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 ser mye på finn og leser aviser innimellom kan jeg sitte i evigheter på youtube å glo Anonymous poster hash: 940a3...7ea
Magia Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2013 Ser jo forresten i avisene jeg også, men syns det blir dårligere og dårligere. Haff. Hadde vært godt med en nettfri måned eller noe sånt. Kanskje jeg kunne gjort noe som faktisk betyr noe. Lest litt flere bøker, malt noen bilder eller noe i den duren
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 spiller ludo og yatzy på nettet med folk fra hele verden. Leter på finn.no etter klær og ting vi trenger. Leser aviser. Ser på klær på Ebay,de har jo bare alt! Anonymous poster hash: 16333...c13
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 å ser masse på filmer på viaplay Anonymous poster hash: 16333...c13
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Har lest hele internett... Det er så kjedelig å ligge langflat med bekkenløsning og i tillegg ha søvnproblemer! Tror jeg har lest det som er av tråder her inne i dag, og det gir meg INGENTING, men likevel det mest interessante jeg har å finne på... Anonymous poster hash: 5922e...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå