Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Hei Eg e virkelig på bær tur nå!! Blir heilt sikkert ett rotete innlegg og vettsje kor det høre til men prøve her.. Eg hadde EL på Søndag som var, og i går kveld fekk eg liten blødning, og tenkte ijse mer på det, e vel mensen så komme.. Idag har eg hatt blødning men isje så lite som eg vil tro FB e, men isje mye nok te å ver mensen for min del heller.. Eg har ALDRI i mine 12 år me mensen hatt sånn, alltid vært 28 dages (typisk at det begynner og kødde når man prøver??) Ka tror dok? Bare mensen som fant ut å ver slemme og komma 9 dage før eller FB? Kjenne eg irritere meg litt øve dette for med føste ungen gikk det på første forsøk mens nå sliter jeg litt :S Takk for den/de som gidde svara:D Anonymous poster hash: c8bc8...2ca
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 vi er også prøver, startet i desember. Mensen har vært tullete flere ganger nå enn før. Sikkert fordi vi venter, håper og prøver. Psyken er teit sånn :-P Men skal krysse fingrene for at det er festeblødning du har hatt! Lykke til :-) Anonymous poster hash: 6840f...e89
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har og fått mensen nå, 14 dager før tiden Jeg er ikke prøver, og mannen hoppet av i svingen for to uker siden. Skjønner ingenting her jeg sitter. Anonymous poster hash: fef18...221
KajaSH Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 hehe, de to ukene til å teste er LAAANGE.! Satser på det sitter snart;)
Von Hertelhofen Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har hatt festeblødning i begge mine svangerskap. Den kom 2 - 3 dager før forventet mens og jeg trodde såklart at det var mensen som kom tidlig. Skjønte det var noe muffens når den ikke kom skikkelig "igang". lykke til
TPK Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Mensen er nok ofte litt på tur hvis man stresser med å bli gravid Med førstemann hadde jeg festeblødning, eller dvs det var 2-3 dråper. Med andremann ingenting. Det er nok veldig forskjellig. Noen blør jo nesten som normalt mens de er gravide også...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Hva prøver du å si? Rettskrivingen din er så rar, at jeg ikke forstår. Anonymous poster hash: 10c9b...b2a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Og det kan være festeblødning eller mensen som kommer 9 dager for tidlig?! Anonymous poster hash: c8bc8...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå