Gå til innhold

Festningsblødning?:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Eg e virkelig på bær tur nå!!

Blir heilt sikkert ett rotete innlegg og vettsje kor det høre til men prøve her..

Eg hadde EL på Søndag som var, og i går kveld fekk eg liten blødning, og tenkte ijse mer på det, e vel mensen så komme..

Idag har eg hatt blødning men isje så lite som eg vil tro FB e, men isje mye nok te å ver mensen for min del heller..

Eg har ALDRI i mine 12 år me mensen hatt sånn, alltid vært 28 dages (typisk at det begynner og kødde når man prøver??)

Ka tror dok? Bare mensen som fant ut å ver slemme og komma 9 dage før eller FB?

Kjenne eg irritere meg litt øve dette for med føste ungen gikk det på første forsøk mens nå sliter jeg litt :S

Takk for den/de som gidde svara:D

Anonymous poster hash: c8bc8...2ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er også prøver, startet i desember. Mensen har vært tullete flere ganger nå enn før. Sikkert fordi vi venter, håper og prøver. Psyken er teit sånn :-P Men skal krysse fingrene for at det er festeblødning du har hatt!

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: 6840f...e89

Skrevet

Jeg har og fått mensen nå, 14 dager før tiden :o Jeg er ikke prøver, og mannen hoppet av i svingen for to uker siden. Skjønner ingenting her jeg sitter.

Anonymous poster hash: fef18...221
Skrevet

hehe, de to ukene til å teste er LAAANGE.! Satser på det sitter snart;)

Skrevet

Jeg har hatt festeblødning i begge mine svangerskap. Den kom 2 - 3 dager før forventet mens og jeg trodde såklart at det var mensen som kom tidlig. Skjønte det var noe muffens når den ikke kom skikkelig "igang". 

lykke til :)

Skrevet

Mensen er nok ofte litt på tur hvis man stresser med å bli gravid :) Med førstemann hadde jeg festeblødning, eller dvs det var 2-3 dråper. Med andremann ingenting. Det er nok veldig forskjellig. Noen blør jo nesten som normalt mens de er gravide også...

Skrevet

Hva prøver du å si? Rettskrivingen din er så rar, at jeg ikke forstår.

Anonymous poster hash: 10c9b...b2a

Skrevet

Og det kan være festeblødning eller mensen som kommer 9 dager for tidlig?!

Anonymous poster hash: c8bc8...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...