Gå til innhold

Baby feet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Skulle egentlig til fotpleie på torsdag, men timen skal jeg avbestille for føttene er helt fri for hard hud etter en omgang med babyfeet!

Babyfeet er en kjemisk peeling. Sitter med beina i fotposer med en slags gele i to timer, og etter 5-7 dager forsvinner den harde huden. Selges på hudpleiebutikker.

Anonymous poster hash: 6191f...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg i at det er genialt, men før noen løper og kjøper er det kanskje greit å legge til at føttene i 2 uker etter behandling ser ut som et katastrofeområde med løshud, flass og - ja generelt skikkelig lekkert og ikke mulig å kombinere med sandalsesong (derfor tar jeg en runde i april/mai)

Skrevet

Enig med deg i at det er genialt, men før noen løper og kjøper er det kanskje greit å legge til at føttene i 2 uker etter behandling ser ut som et katastrofeområde med løshud, flass og - ja generelt skikkelig lekkert og ikke mulig å kombinere med sandalsesong (derfor tar jeg en runde i april/mai)

Hehe, ja kanskje litt greit å nevne. Viktig å beregne at flassinga kommer på et ok tidspunkt.

Anonymous poster hash: 6191f...377

Skrevet

Akkurat den kjøpte jeg også i år, ulempen med den var at fotposene var knøttsmå, tilpasset små nette asiatere og ikke mine flytebryggeføtter :)

Skrevet

Min far prøvde baby feet i vinter. Tok ikke lang tid før føttene var like ille igjen.

Anonymous poster hash: d8f1c...f97
Skrevet

Min far prøvde baby feet i vinter. Tok ikke lang tid før føttene var like ille igjen.

Anonymous poster hash: d8f1c...f97

Må jo vedlikeholde med å smøre og ta vare på føttene daglig...

Anonymous poster hash: 92de8...9cd

Skrevet

Det der funka ikke på meg :( Huden flasset av, men huden under der var tydeligvis like ille...

Anonymous poster hash: 39b49...b35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...