Monajenten Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Jada her kommer dagens mest uinteressante tråd men i går klippet jeg lugg og jeg er så fornøyd At jeg ikke har gjort det før Har dere lugg? Mvh frøken Kjederseg
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Kan ikke. Har krøller og vil ikke være avhengig av rettetang Men lugg er kjempefint! Anonymous poster hash: d64f3...139
Monajenten Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2013 Kan ikke. Har krøller og vil ikke være avhengig av rettetang Men lugg er kjempefint! Anonymous poster hash: d64f3...139 Ser den Jeg har bølger og må også rette håret men det er så tynt at det tar meg max fem minutter. Og så er ikke håret fint "naturlig" så om jeg ikke retter det slenger jeg det bare opp i en strikk. Så lugg var bra av mange grunner her Men deilig å være fornøyd med noe ihvertfall, når kroppen lever sitt eget liv etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Kan ikke. Har krøller og vil ikke være avhengig av rettetang Men lugg er kjempefint! Anonymous poster hash: d64f3...139 Ser den Jeg har bølger og må også rette håret men det er så tynt at det tar meg max fem minutter. Og så er ikke håret fint "naturlig" så om jeg ikke retter det slenger jeg det bare opp i en strikk. Så lugg var bra av mange grunner her Men deilig å være fornøyd med noe ihvertfall, når kroppen lever sitt eget liv etter fødselen Jeg har sett utrolig mange som klipper lugg og blir seende både yngre og penere ut, så høres ut som du har all grunn til å være fornøyd Mitt hår er for tykt og krøllete til at jeg egentlig kan gjøre noe med det (Tar meg en time å rette det ut...) Men får heller være en lykkelig blondie lykketroll Anonymous poster hash: d64f3...139
Galskapens overhode Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Jeg elsker lugg. Skal ordne meg det til uka igjen. Glede glede seg
Monajenten Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2013 Kan ikke. Har krøller og vil ikke være avhengig av rettetang Men lugg er kjempefint! Anonymous poster hash: d64f3...139 Ser den Jeg har bølger og må også rette håret men det er så tynt at det tar meg max fem minutter. Og så er ikke håret fint "naturlig" så om jeg ikke retter det slenger jeg det bare opp i en strikk. Så lugg var bra av mange grunner her Men deilig å være fornøyd med noe ihvertfall, når kroppen lever sitt eget liv etter fødselen Jeg har sett utrolig mange som klipper lugg og blir seende både yngre og penere ut, så høres ut som du har all grunn til å være fornøyd Mitt hår er for tykt og krøllete til at jeg egentlig kan gjøre noe med det (Tar meg en time å rette det ut...) Men får heller være en lykkelig blondie lykketroll Anonymous poster hash: d64f3...139 Du hørtes da fryktelig søt ut selv uten lugg Jeg har fått så mange komplimenter bare siden i går at jeg er litt overrasket i grunnen. Hadde ikke trodd at det skulle bli så stor forskjell, men jeg ser jo selv at jeg kledde det bedre enn gardinluggtustene jeg hadde fra før
Monajenten Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2013 Jeg elsker lugg. Skal ordne meg det til uka igjen. Glede glede seg Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Åh, det har jeg også kjempelyst på... Har en del krøller, men ikke veldig mye og har hatt lugg før, men det er jo 20 år siden. Har så lyst til å prøve igjen, men sliter med å finne en god frisør. Har mye krøller i underhåret, men ikke så mye på toppen så det skal nok gå greit tror jeg. Noen som har en frisør å anbefale i Arendal som er dyktig med tykt, langt, krøllete hår? Anonymous poster hash: a29f5...07c
Monajenten Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2013 Åh, det har jeg også kjempelyst på... Har en del krøller, men ikke veldig mye og har hatt lugg før, men det er jo 20 år siden. Har så lyst til å prøve igjen, men sliter med å finne en god frisør. Har mye krøller i underhåret, men ikke så mye på toppen så det skal nok gå greit tror jeg. Noen som har en frisør å anbefale i Arendal som er dyktig med tykt, langt, krøllete hår? Anonymous poster hash: a29f5...07c Høres ut som om håret ditt er nydelig ihvertfall Lykke til, håper du finner en dyktig frisør!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Klippe lugg for et år siden og var kjempefornøyd, og fikk masse komplimenter. Men håret mitt vokser så fort og jeg klarte ikke å komme meg til frisøren ofte nok, endte med å klippe etter selv med vekslende hell ;-) til slutt ble jeg lei og lot den gro igjen. Savner egentlig ikke luggen, men kommer sikkert til å gjøre det igjen når jeg får behov for fornyelse :-) Anonymous poster hash: dd9d8...820
Monajenten Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Klippe lugg for et år siden og var kjempefornøyd, og fikk masse komplimenter. Men håret mitt vokser så fort og jeg klarte ikke å komme meg til frisøren ofte nok, endte med å klippe etter selv med vekslende hell ;-) til slutt ble jeg lei og lot den gro igjen. Savner egentlig ikke luggen, men kommer sikkert til å gjøre det igjen når jeg får behov for fornyelse :-) Anonymous poster hash: dd9d8...820 Ja det er akkurat den biten jeg er bekymret for, hehe Redd den kommer til å vokse som ugress, og jeg tør IKKE å klippe den Endret 15. juni 2013 av Monajenten
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Ser allerede ut som en fjortenåring så burde vel desverre holde meg unna. Har veldig lyst på bob som går til litt over skuldrene, men er rett og slett redd det bare forverrer det hele og jeg ser enda yngre ut Hater utseendet mitt.. Anonymous poster hash: 51f5f...56c
skinnfilla Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Jeg vil ha lugg, men det klikker for meg når jeg ikke får bort alt håret! Har hatt lugg , men endte med å sette alt bakover med småklyper.... Men det er dødsfint, og jeg kommer til å gjøre det neste klipp...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #14 Skrevet 15. juni 2013 ja, jeg har det og elsker det:) får frem kinnbena mine så ansiktet ser smalere ut, og passer til stilen jeg har ellers:) Anonymous poster hash: 0be9c...8c2
Monajenten Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #15 Skrevet 15. juni 2013 ja, jeg har det og elsker det:) får frem kinnbena mine så ansiktet ser smalere ut, og passer til stilen jeg har ellers:) Anonymous poster hash: 0be9c...8c2 Det var akkurat det luggen gjorde med meg også, kinnbeina kom bedre fram og jeg så smalere ut Hadde trodd man ville se bredere ut med lugg pga at ansiktet blir kortere men der tok jeg feil
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #16 Skrevet 16. juni 2013 Så stilig. Jeg har krøller så kan ikke ha det. Men før jeg fikk barn hadde jeg rett hår og lugg. Anonymous poster hash: 8608f...fb8
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #17 Skrevet 16. juni 2013 Kan ikke. Har krøller og vil ikke være avhengig av rettetang Men lugg er kjempefint! Anonymous poster hash: d64f3...139 Ser den Jeg har bølger og må også rette håret men det er så tynt at det tar meg max fem minutter. Og så er ikke håret fint "naturlig" så om jeg ikke retter det slenger jeg det bare opp i en strikk. Så lugg var bra av mange grunner her Men deilig å være fornøyd med noe ihvertfall, når kroppen lever sitt eget liv etter fødselen Jeg har sett utrolig mange som klipper lugg og blir seende både yngre og penere ut, så høres ut som du har all grunn til å være fornøyd Mitt hår er for tykt og krøllete til at jeg egentlig kan gjøre noe med det (Tar meg en time å rette det ut...) Men får heller være en lykkelig blondie lykketroll Anonymous poster hash: d64f3...139 Du hørtes da fryktelig søt ut selv uten lugg Jeg har fått så mange komplimenter bare siden i går at jeg er litt overrasket i grunnen. Hadde ikke trodd at det skulle bli så stor forskjell, men jeg ser jo selv at jeg kledde det bedre enn gardinluggtustene jeg hadde fra før naw, tusen takk :) Ikke vær overrasket, du ser nok kjempefin ut! Anonymous poster hash: d64f3...139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå