Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Vurderer det i høstferien. Tips til hotell, og ting man bør gjøre, se etc.? Burde jeg ha 5-6 dager eller rekker det med fire? Anonymous poster hash: 90bae...76a
Kathrine. Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Du rekker mye på 4-6 dager. Her er f.eks. det vi rakk på en dag. Tok banen helt sør til Battery Park. Tok båt til frihetsgudinnen og Ellis Island. Anbefaler å gå i land begge plasser. Gjekk så forbi ground zero. Innom outlet som låg i området. Gjekk gjennom Wall Street. Kom til pier17 (usikker på om det er rett nr- kjøpesenter og kai) Tok bilder av Brooklyn bridge. Tok buss til Chinatown. Lunsj der. Tilbake på hotellet og kvila litt. Reiste så tilbake til Brooklyn bridge og gjekk over til Brooklyn. (Poenget mitt er at en rekker mye på kort tid så lenge en planlegger og gjør ting som ligg i nærheten av kvarandre.) En dag begynte vi i Harlem i gospel gudstjeneste. Så brunch i Harlem. Tok buss ned til Natural museum (huske ikkje navnet, de som har dinosaurer), gjekk tur i Park. Innom Met.museum. Såg ikkje alt, men oppsøkte det eg ville se. Anbefalet Hooters sterke kyllingvinger, curly fries og ei mugge øl.
Kathrine. Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Park er lik Central Park. Etter harlem stoppa vi forresten på Toms diner rett oppforbi parken for å se kroa fra Seinfeld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå