Gå til innhold

Kunne dere blitt sammen med en som er 10 år eldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33,han er 43 :)

Nå er jo ikke det en avskrekkende forskjell,men jeg føler meg ikke ferdig med barn..

Og siden vi ikke er ordentlig sammen ennå,vil det jo evt ta tid før det blir aktuelt med barn og vi blir jo eldre :)

Hehe,bare litt funderinger fra meg :P

Anonymous poster hash: 6d7b5...36c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme alder som meg og min mann :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannen min er 12 år eldre enn meg

Men nå er han "bare" 40 og vi venter nr 2 og siste rundt neste hjørnet.

Skrevet

En annen ting er at han har 3 barn fra før,der eldste er 18 år..

Han vet at jeg vil ha flere barn selv,så det er jo noe han må tenke på også :)

Anonymous poster hash: 6d7b5...36c
Skrevet

Jeg er sammen med en somger 8 år eldre enn meg, så jeg kunne helt sikkert bli sammen med en som var 10 år eldre også.

For meg var det viktig å få avklart med min mann, mens vi fortsatt ble kjent før vi ble sammen, at det var viktig for meg å få egne barn (han hadde to fra før). Det var helt greit, og selv om jeg har sett for meg både fire og fem barn før jeg møtte ham, kommer vi ikke til å få fler enn de to vi har fått sammen - nå har vi til sammen fire, og har altså møttes på midten ;)

Jeg tenker ikke nødvendigvis at du har dårlig tid ifht barn, du kan jo få barn i sikkert 6-7 år til, og vel så det. Når det gjelder han, er heller ikke han for gammel til å lage barn om noen år, sannsynligvis.

Kjør på om det føles rett og bra, men tenker det er lurt å avklare med han tidlig at du ikke føler deg helt ferdig med barn! Om det er helt uaktuelt for han, er det ikke noe vits i å bruke noen år på å komme fram til det, om det er veldig viktig for deg å få flere barn.

Anonymous poster hash: 40836...26a

Skrevet

Hvis han var en snill, morsom, trofast og god mann, og jeg var forelsket og glad i ham, så selvsagt.

Skrevet

Ja, uten problemer. Kan ikke se at den alderen der skulle være noe hinder for flere barn heller.

Anonymous poster hash: ef022...c39
Skrevet

Er ti år mellom meg og min mann, og vi ble sammen da jeg var 18. På den tiden var jo aldersforskjellen mellom oss ganske stor, men jeg har aldri merket noe til den.

Bortsett fra at han husker andre typer barnetv enn meg, men det er jo ikke noe problem ;)

Lykkelig gift, med to barn, og forhåpentligvis tre før mannen fyller 45 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...