Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Etter at jeg fødte har det blitt helt polka i magen min. Kjenner spark og dytt ofte, kjennes akkurat ut som en baby. Har hørt om at andre også har dette, og at det er ting som flytter på seg der inne etter graviditeten. Nå er gullet 10 mnd, og det bobler mer enn noen gang i magen. Kjenner det mest om kvelden, og når jeg drar opp t-skjorta for å se eller kjenner etter, slutter det, akkurat som gullet gjorde da han var i magen. Lurer på om jeg har blitt gal?? Som tenker at det kan være en baby der Uansett, jeg har tatt en eggløsningstest for sikkerhets skyld, og den var negativ. Så da kan jeg umulig være gravid, ikke sant? Syns det er så rart at det blir mer aktivitet. Men det er vel ikke farlig, så lenge det ikke er vondt, eller er slik bobling noe som burde sjekkes ut? Anonymous poster hash: 2dc0a...959
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Hadde det etter jeg fikk nr 1 og 2. Nå er nr 3 blitt 1 mnd og har heldigvis ikke kjent noe enda. Anonymous poster hash: 89b2d...014
Gjest Thunder Road Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Har jeg også kjent mye av Men den eggløsningstesten kan du ikke stole på nei! Kan godt være gravid fordi! Jeg fikk negativ eggløsningstest og positiv graviditetstest.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Har jeg også kjent mye av Men den eggløsningstesten kan du ikke stole på nei! Kan godt være gravid fordi! Jeg fikk negativ eggløsningstest og positiv graviditetstest. Er du helt sikker?? Får ta en g-test også da... Var den negativ altså, selv langt ut i graviditeten? For kjenner jeg spark så må jeg jo være langt på vei. Men det er jo helt sikkert ingenting Godt å høre at flere har opplevd dette. Anonymous poster hash: 2dc0a...959
Gjest Thunder Road Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Den var negativ samme dag som g-testen viste positiv hvertfall Testet ikke flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Mest luft i magen vel? Anonymous poster hash: 7cac0...826
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Mest luft i magen vel? Anonymous poster hash: 7cac0...826 Ja, sikkert det, men det var jo ikke sånn før fødsel. Kommer det ikke til å gå over når alt er på plass igjen? Hvorfor skal jeg ha luft i magen fordi jeg har vært gravid en gang i tiden? Spiser og gjør jo det samme... Anonymous poster hash: 2dc0a...959
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Opplever det samme og baby er 9 mnd Er ikke gravid altså Anonymous poster hash: e6a11...680
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 samme her, mest det første året etter fødsel, men det skjer i blant ennå og gullet mitt er 5 år nå. Det er bare tarmene som lurer meg, men føles akkurat som spark og noen ganger kan jeg til og med se det utenpå magen. Sprøtt...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Mitt barn er 2 år, og jeg har det også. Føles virkelig kraftig og "ekte" og jeg hadde aldri noe sånt før jeg var gravid. Skikkelig rart... Tok masse graviditetstester det første året, for jeg tenkte hele tiden at DETTE må da være ordentlige spark! Anonymous poster hash: ddf64...780
TPK Skrevet 15. juni 2013 #11 Skrevet 15. juni 2013 Ja, kjenner det nesten hver dag! Har mye luft i magen generelt, og nå har eg tydeiigvis blitt veldig følsom innvendig etter graviditetene. Lurer på om jeg er gravid flere ganger i uka, hehe...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Mitt barn er 2 år, og jeg har det også. Føles virkelig kraftig og "ekte" og jeg hadde aldri noe sånt før jeg var gravid. Skikkelig rart... Tok masse graviditetstester det første året, for jeg tenkte hele tiden at DETTE må da være ordentlige spark! Anonymous poster hash: ddf64...780 Samme her Anonymous poster hash: 97345...961
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Hehe mitt barn er 4, og jeg opplevde det her om dagen.. Tror mest jeg bare hadde fått leamus i magen men det kjente ut som en sprelsk unge.. fikk helt panikk, til jeg forsto hva det var:P Anonymous poster hash: 1699c...670
Sjokoladebanan Skrevet 15. juni 2013 #14 Skrevet 15. juni 2013 Har hatt det slik mange ganger jeg også tidligere. Noen ganger var det så virkelig at jeg ikke fikk roen I meg før jeg tok test hehe. Teorien min er slik: Tarmene jobber jo hele tiden, tror bare ikke vi var bevisst dette før vi ble gravide. Nå etter vi er vandt til å kjenne spark og dytt, kjenner vi det ekstra når det er noe som skjer I magen.
*SommerFrisk* Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Så vittig at du skriver dette, hadde tenkt å spørre om det samme. Jeg synes det er deilig jeg da, sa sparkene var det eneste som var ok ved mine svangerskap:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå