Gå til innhold

Din mensenflause?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å tenke på dette når jeg stod opp om morningen og det rant godt nedover beina. Glad resten av huset sov og veien til dusjen ar kort.

Andre?

Anonymous poster hash: 1284d...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd å blø gjennom en hvit sommerbukse på jobb!!!

Var tilfeldigvis i nærheten av en klesbutikk, så jeg snek meg ut og kjøpte en ny bukse.

Forferdelig opplevelse...

Anonymous poster hash: 4ffcd...eaf

Skrevet

Hjelp, min store mareritt at jeg skal blø gjennom! Heldigvis ingen uheldige hendelser her, men mannen min fortalte om ei han gikk i klasse med hadde blødd gjennom mens hun satt på stolen i klasserommet og når hun reiste seg så var det blod på stolen. Stakkars:(

Anonymous poster hash: f171f...b51

Skrevet

Jeg overnattet hos en fyr for første gang,å når jeg våkner er det masse blod rundt meg!

Det var så sinnsykt flaut :S

Anonymous poster hash: fc9dd...72d
Skrevet

Hjelp, min store mareritt at jeg skal blø gjennom! Heldigvis ingen uheldige hendelser her, men mannen min fortalte om ei han gikk i klasse med hadde blødd gjennom mens hun satt på stolen i klasserommet og når hun reiste seg så var det blod på stolen. Stakkars:( Anonymous poster hash: f171f...b51

Det samme gjorde jeg en gang, i 6. klasse... Fabrikkerte en røverhistorie om jordbær på brød skiva, og ble kjørt hjem av (den kvinnelige) læreren... FLAAAAAUT!!

Anonymous poster hash: 483f3...3b4

Skrevet

Jeg hadde bedd mannen gå ut m badesøpla før vi fikk besøk. Da de ringer på 10 min senere, ligger det brukte og blodige bind og ob'er over hele trappa. .mannen hadde bare satt søppelposen utenfor og kråkebe hadde revet den opp. . FLAUT! !!

Anonymous poster hash: 8f78b...dc1

Skrevet

Dette skjedde for ikke så lenge siden.

Var på skolen å så på noe fremføring ungen vår hadde der.

Hadde utrolig med mensvondt og slet litt mens jeg satt der. Og da vi reiste oss kjente jeg at det rant nedover føttene og så at det var kommet en flekk på stolen. Vanvittig flaut! 

Anonymous poster hash: b2b78...e99
Skrevet

Ikke min flause, men hadde en liten fest med noen gjester. Satt i den hvite sofaen min, så skulle vi ut en tur. En bekjent reiste seg og der var en megastor rød flekk pä henne og sofaen... må ha vært utrolig flaut... fikk aldri bort flekken heller...

Anonymous poster hash: 4d7d3...1cc

Skrevet

Da jeg var 11år (fikk mensen da jeg var 10år) ble jeg spurt om å bli med ei venninne og familien på båttur og bading. turte ikke si at jeg hadde mensen så fant ob i skapet som var min søster sine for hadde fått vite av ho at hvis jeg brukte ob kunne jeg bade som vanlig. Putta den inn, eller prøvde i hvert fall men det var så vondt så prøvde å ta den ut, men det var og vondt. Satt der på bade og grein. endte med at mamma låste seg inn fordi ho ble bekymra og fant meg med tampongen halvveis mens jeg gråt kraftig. Endte med at mamma måtte dra den ut for meg.

Men vet faktisk ikke hva som var verst, at mamma dro den ut eller at søstera mi fortalte alle venninnen sine om dette.

Anonymous poster hash: 252b5...d6b
Skrevet

Var på rideleir for maaaange år siden. Red en hest som hadde en westernsal med semsket skinn i setet.
Gjett hvem som fikk mensen i løpet av uka... Har aldri vært så flau i hele mitt liv, men ridelederne taklet det hele veldig fint og diskrè, selv om noen så klart fikk med seg hva som skjedde. Mest pga at jeg stortuta og var såååå lei meg siden jeg trodde salen var ødelagt :P

Skrevet

når jeg gikk på ungdomsskolen var jeg plaget med krftige blødninger, en gang på vinteren når jeg hadde mensen blødd jeg gjennom på bussen til skolen, buss-sete hadde flekk og vinterkåpen min som var lys hadde en stor tydlig flekk av mens, i tillegg spydde jeg utover en kompis av meg etterpå når han skulle hjelpe meg med å få ringt til foreldrene mine så jeg ble hentet, (hadde en 45 min på bussen og skiftet bind før jeg gikk fra hjemme)

prat om å ha kraftig menstrasjon og bli dårlig av å ha mensen

Skrevet

Jeg hadde en i fjor. Var i bryllup og fikk en uventet og veldig kraftig blødning. Det rett og slett bare fossa ut! Hadde stoooor flekk bak på kjolen. Var en dame som så det, hun trodde noen hadde sølt rødvin på meg. Kjolen var heldigvis ganske mørk. Heldigvis var det stoff som var lett å skylle, og jeg fikk vasket kroppen. Det stoppet etter 20 min.

Anonymous poster hash: 14bba...ec4

Skrevet

Hjelp, min store mareritt at jeg skal blø gjennom! Heldigvis ingen uheldige hendelser her, men mannen min fortalte om ei han gikk i klasse med hadde blødd gjennom mens hun satt på stolen i klasserommet og når hun reiste seg så var det blod på stolen. Stakkars:( Anonymous poster hash: f171f...b51

Det samme gjorde jeg en gang, i 6. klasse... Fabrikkerte en røverhistorie om jordbær på brød skiva, og ble kjørt hjem av (den kvinnelige) læreren... FLAAAAAUT!!Anonymous poster hash: 483f3...3b4

Dette er vi flere om :-p vi hadde hatt prosjektuke på skolen. Den 3. gangen i mitt liv jeg hadde mensen visste jeg ikke så mye om hva jeg skulle gjøre. Så jeg ble sittende hele dagen uten å skifte bind. Når dagen var ferdig og jeg reiste meg hadde jeg en stooor rød flekk som dekket hele rompa:-s ødela også en kontorstol med blodsølet mitt den dagen. Var en eldre mannlig lærer som oppdaget dette og spurte meg om jeg hadde satt meg i maling;-) han "reddet" meg den dagen siden den verste bølla på skolen også dette. Det verste var at jeg hadde på lys grå bukse, så det vistes godt..

Hadde helt angst for mensen etter denne episoden og har ikke brukt annet enn svarte bukser de verste blødedagene etter dette:-p

Anonymous poster hash: 70340...429

Skrevet

Verste var vel og blø igjennom... 

De første årene (før jeg fikk p-piller for å kontrollere mensen) blødde jeg igjennom konstant. Jeg hadde tilslutt alltid med meg noe å knyte rundt livet, for uansett hvor ofte jeg skiftet bind var det noe som kom utenfor hele tiden :(

Skrevet

Jeg blødde mye før jeg startet på p.piller. En dag skulle jeg på date med det jeg trodde var drømmemannen og selvfølgelig fikk jeg mensen rett før jeg skulle treffe han. Vi satt på restaurant og hadde det veldig hyggelig. Jeg ante fred og ingen fare, helt til vi skulle gå.. Han trakk ut stolen min mens jeg reiste meg og stolen var full av blod. Jeg trodde jeg skulle dø.

Skrevet

Da jeg var 12, og nettop hadde fått mensen noen mnd før, skulle vi på sydentur. Jeg tenkte ikke noe særlig over det, men da vi kom ned, etter noen dager så fikk jeg mensen. Jeg puttet bare et bind inni bikinien og gikk for å bade jeg... 

Heldigvis så min mor (og sikkert en del andre) at jeg hadde noe innenfor trusen, og tok meg til side for å spørre om jeg hadde mensen. Det var så sykt flaut (for meg og min mor hadde ikke et spesielt godt forhold, og pratet generelt ikke om ting i det hele tatt). Hun forklarte at jeg burde bruke tampong hvis jeg skulle bade :P

Så gikk vi og kjøpte og hun sto og ventet utenfor mens jeg skulle putte den inn (noe som tok meg sikkert 20 min). Tror det er noe av det flaueste jeg har opplevd. 

Anonymous poster hash: 61617...505

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...