Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 - og over i juniorseng hun er 18mnd, syns dere det er tidlig? Anonymous poster hash: d9694...243
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Min var godt over tre når han var villig til å flytte. Ingen hast så lenge de ikke klartrer ut og ramler og slår seg. Hva vil hun selv da? Anonymous poster hash: 0df0c...eb1
Tauriel Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Neida, jentungen her var vel rundt den alderen når hun fikk juniorseng
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Det er vel ikke noe i veien for det. Men hvis hun ikke har begynt å klatre ut av sprinkelsenga enda ville jeg ventet. Du risikerer at hun holder det gående på kvelden og tidlig om morgenen fordi hun kommer seg så lett ut av senga. Det er ikke sikkert du ser på dette som et problem, eller at det i det hele tatt blir et problem, men for meg har dette vært et argument for å vente med å bytte ut sprinkelsenga.... Anonymous poster hash: 47b60...61e
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Hvorfor i alle dager skal du det? Hun har ikke vokst ut av den, har hun vel? MEN så lenge du har sengehest, så er det antagelig ikke noe problem Har du avtagbar side på sprinkelsenga, så anbefaler jeg heller å ta av den. Anonymous poster hash: e21b0...f52
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Det er nok tidlig, men hvis det funker for dere går det sikkert bra. Jeg vokste opp uten sprinkelseng. Sprinkelsenga blir vel mest brukt til grind i den alderen. Hvis du vil ha sprinkelseng til neste unge og dette barnet fremdeles ligger greit med seng som kan klatres ut av er det vel ikke noe i veien for det. Med første barn sluttet vi med sprinkelseng etter å ha vært på reise i 3 mnd da hun var 2,5 år og ikke hadde lagt i sprinkelseng på reisen. Da fikk hun stor seng. Med nr 2 sluttet vi med sprinkelseng siden han ofte slo seg da han klatret ut og inn av den. Han fikk juniorseng fordi det passet best til rommet og vi skulle flytte før det ble nødvendig med stor seng. Anonymous poster hash: 4cf92...9c4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Gutten her flyttet over i skuveseng med kanter når han var 10 mnd, og i vanlig seng når han var 18 mnd, så det går nok fint, lillesøster i huset skal bytte til vanlig seng nå, hun er 15 mnd, og klyver snart over kanten på senga si, tross den er på det laveste... Anonymous poster hash: bacc9...822
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Vår var 21 mnd når hun begynte å klatre utav, så da la vi henne i juniorseng. Hun skjønte ikke helt poenget, og det gikk noen uker, før hun holdt seg i sengen. Hadde nok aldri lagt henne i juniorseng frivillig hvis hun ikke begynte å klatre utav =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå