Gå til innhold

Ønsker meg sånn en manne-mann som er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig handy, glad i natur og harry nok til å ville bli med på camping (vogn eller telt) om sommeren.

Hvor finner man en sånn mann da? :-)

Anonymous poster hash: 6b983...31b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få min..

Anonymous poster hash: df88d...53d

Skrevet

Send en melding til Jarle

Anonymous poster hash: be064...536

Skrevet

Hver sin lyst! Jeg for min del foretrekker det jeg har i hus. En voksen man som tar sitt ansvar og skjønner at jeg dessverre ikke er frisk og da tar en "overvekt" av "byrden" i heimen!

Anonymous poster hash: 17607...4df
Skrevet

Forresten - når ble det harry med camping? Vi gjør det statig vekk - og er ekstremsportere.....

Skrevet

På byggmax, maxbo eller Biltema?

Evt i skogen eller på en campingplass?

Skrevet

Hver sin lyst! Jeg for min del foretrekker det jeg har i hus. En voksen man som tar sitt ansvar og skjønner at jeg dessverre ikke er frisk og da tar en "overvekt" av "byrden" i heimen!

Hvorfor bare en av delene? Jeg har en som mekker bil og fikser ting og tang. Støvsuger og rydder og vasker. Tar seg av både storesøster og lillebror når det trengs og hadde jeg vært villig hadde vi sikker campet og... (men denne fruen er glad i hoteller og leiligheter når hun ferierer)

Skrevet

Jeg har en sånn en! :)

Men det betyr ikke at han ikke er voksen og tar ansvar hjemme! Han setter sine barn og meg foran seg, hjelper gjerne til både inne og ute hjemme, er flink med hendene, syns det er greit å ikke ha sex om jeg ikke orker/har lyst selv om han har lyst, og han kan godt tenke seg en campingvogn (der er det kanskje jeg som er litt mer tilbakeholden...) De finnes. Og jeg håper jeg klarer å være takknemlig for ham resten av livet og at vi kan jobbe for at vi skal ha det fint sammen og dele resten av livene våre.

Jeg tror vi har godt av å minne oss selv på alt det bra vi har i livet vårt, og fokusere mindre på utfordringene. Sett deg ned og tenk på tre ting som du liker ved mannen din, gjenta de tingene for deg seg (og gjerne han!) ved gjevne mellomrom.

Anonymous poster hash: 3c45e...e79

Skrevet

Jeg har en sånn mann. Handy, flink med barna, friluftsinteressert, lyst på campingvogn :P glad i å lage mat, han er min beste venn. Jeg føler meg heldig. Traff han gjennom en felles kompis for 6 år siden.

Anonymous poster hash: 7e1d8...a4f

Skrevet

Jeg har også lyst på en manne mann. Men jeg vil heller ha hytte på fjellet ikke campingvogn. Der vi kan stå på ski om vinteren og gå turer evt jakt. Han må være skikkelig handyman . Tror jeg må ha en håndverker :-)

Anonymous poster hash: 80d92...b12

Skrevet

Jeg traff min på Sukker ;)

Han er alt du sier, i tillegg er han huslig av seg (vasker hus, klær osv når det trengs), han trener og holder seg i form, er veldig handy, elsker å være i naturen, kan godt sove i telt eller campingvogn.... men han liker også finere hoteller, reiser til eksotiske strøk, gode samtaler, er jeg sliten tilbyr han å massere meg, passer på alle han er glad i osv.

Det skal sies at jeg møtte maaaange frosker på Sukker før denne dukket opp ;)

Men det er mulig :)

Anonymous poster hash: 62f8a...cdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...