Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Tips? Anonymous poster hash: 7880f...fd1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Ovnsbakte båtpoteter er skikkelig digg. Kutter de i båter, legger de i langpanna og heller over litt olivenolje, salt og provance-krydder. Sett i ovnen til de er møre og litt sprø utenpå, deilig. Stekte grønnsaker som sopp og løk er også godt til. Anonymous poster hash: 3192e...568
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Mais surret i godt med smør i stekepanna. Stekt champignon, eller soppstuing Kokte minigulrøtter Anonymous poster hash: 24a01...062
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Veldig enig i første svaret. Godt å ha opp i paprika, løk, sopp ol med potetene. Ellers er det å lage potetstappe og steke det i en liten form ved siden av. Godt med asparges ved siden av dette og, gjerne stekt, mmmm. Er du glad i ost? Bifftomater med en skive brie eller Blåost på som er bakt i ovnen. Gjerne littblåost rett på biffen Anonymous poster hash: 3bb5f...3e1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Er ikke så glad i sånn ost, men veldig glad i paprika og sopp da. Går det an å bake paprika i ovn? Anonymous poster hash: 7880f...fd1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Ja, det er veldig godt Anonymous poster hash: 3bb5f...3e1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Hvordan gjør jeg det da? Kan jeg fylle den med noe? Hilsen brød på kjøkkenet Anonymous poster hash: 7880f...fd1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Det kan du. Men er godt med bare litt olje og. Kan og legge til litt balsamico, soyasaus, hvitløk, chilli , salt og evnt urter som passer med det du bruker som tilbehør. Anonymous poster hash: 3bb5f...3e1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Jeg liker å steke grønnsaker sammen med olje og salt/pepper, da som regel paprika, løk (ofte flere løksorter), sjampinjon, gjerne tomat.. Hjemmelagede fløtepoteter er nydelig.. Jeg bruker ofte å ovnssteke/-bake tomater; deler dem i to og har litt salt/pepper på og har dem en stund i ovnen, gjerne en halvtime. Ellers funker det knall med tradisjonelle grønnsaker som brokkoli etc... En god saus, f.eks. fløtepeppersaus. Lykke til! Anonymous poster hash: e6a86...7f5
NormaJean Skrevet 15. juni 2013 #10 Skrevet 15. juni 2013 Sleng hele søtpoteter på grillen og lag smørblanding til:-) nam nam
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 15. juni 2013 #11 Skrevet 15. juni 2013 Maispurre! Kok opp en boks mais Tøm av kraften Ha i matfløte så det dekker maisen Kok opp "Knuses" i foodprosessor Kokes opp en gang til Smak til med salt og pepper
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #12 Skrevet 15. juni 2013 Ovnsbakte rotgrønnsaker som kålrot, sellerirot, gulrot og rødbeter Sellerirotpurè, hvitløkscampingvogn og bakte tomater. Risotto og asparges, ratatouille. Saus etter tilbehør. Anonymous poster hash: 66127...c72
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #13 Skrevet 15. juni 2013 Ovnsbakte rotgrønnsaker som kålrot, sellerirot, gulrot og rødbeter Sellerirotpurè, hvitløkscampingvogn og bakte tomater. Risotto og asparges, ratatouille. Saus etter tilbehør. Anonymous poster hash: 66127...c72 ... Hvitløkscampingvogn? Anonymous poster hash: 95626...c77
Monajenten Skrevet 15. juni 2013 #14 Skrevet 15. juni 2013 Ovnsbakte rotgrønnsaker som kålrot, sellerirot, gulrot og rødbeter Sellerirotpurè, hvitløkscampingvogn og bakte tomater. Risotto og asparges, ratatouille. Saus etter tilbehør. Anonymous poster hash: 66127...c72 ... Hvitløkscampingvogn? Anonymous poster hash: 95626...c77 Hahahahahha
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #15 Skrevet 15. juni 2013 Hmm maiskolber bakt potet eller fløtegratinert potet bernaise Anonymous poster hash: 52eb1...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå