klg,2 boys now:) Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Har i det siste lurt om flere av mine "plager" henger litt sammen. Jeg har nå Kronisk bekkenløsning(dette er konstatert) Konstant kvalme Mye leddvondt i armere/fingre og skuldre Blir fort svimmel-ser stjerner Skal lite til at kroppen kjennes veldig sliten ut,brenner i lårene f.eks etter lite aktivitet som forklarer det Legen min alle symptomene mine,men jeg har aldri tenkt før nå at de kansje henger sammen på ett vis...noen teorier?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Synes det kan høres ut som en reumatisk lidelse ja men hvilken vil ikke jeg uttale meg om;) Anonymous poster hash: 7baaa...d0d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 - Smerte: dyp, intens, verkende, sviende og/eller brennende- Stivhet: ofte verst om morgenen- Barometri: forverring ved værskifte- Indre frost- Hodepine- Nummenhet og hovenhetsfølelse: gjerne hender og føtter- Synsforstyrrelser- Fordøyelsesproblemer og irritabel tykktarm- Forverring ved uvant fysisk aktivitet- Forverring ved fysisk og psykisk stress- Tretthet, utmattelse og overfølsomhet- Søvnproblemer, oppstykket søvn- Depresjon, angst, opplevelse av å ha "klump" i halsen- Glemsomhet, konsentrasjonsvansker, finner ikke ord- Øresus, munntørrhet- Svimmelhet, kvalme- Hyppig vannlating Dette er symptomene på fibromyalgi.... Anonymous poster hash: 66925...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå