Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Facebook blir brukt til Møte, treninger, dugnader og etc ? Med oss går alt gjenom facebook og jeg bruker den knapt. Har mista treninger pga dei bruker facebook vist skifte dag el tider til fotballtrening og dugnadslista møter jeg ikkje opp. Har meir og styre med, sitter ikkje på dataen før kl er rundt 9 om kvelden. Anonymous poster hash: c2bdb...db3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Men få deg en app og varslinger på mobilen da vel. Det er langt ifra hokus pokus. Jeg synes det er helt greit - akkurat som at skolen min bruker en læringsplattform og sender mail til skoleadressen. Ja, man er pliktig til å sjekke det - de sender ikke per post fordi jeg ikke gidder å sjekke online. FB er helt vanlig kontaktplattform og glimrende i slike henseender som du beskriver. Det går til å med an å bli varslet hver gang det skjer noe, ikke trenger du åpne pcen engang. Anonymous poster hash: e4689...97b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Jeg skjønner dere begge, men jeg synes det er veldig praktisk at beskjeder gis på facebook! Man trenger bare skrive beskjeden en gang og poste den, så når den fram til alle! Det er jo genialt... Anonymous poster hash: 91add...fe9
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Det er slike ting jeg primært bruker FB til og det er utrolig lettvint at man kan sjekke det meste på et sted Anonymous poster hash: 19010...d2a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Sånn er det. Tidene forandrer seg, og man må nesten bare følge etter. Husker for noen år siden, så var det mange som ALDRI skulle ha mobiltelefon. Tenk å måtte være tilgjengelig hele tiden!! Anbefaler forresten facebook som app som nevnt over her, så slipper du å sjekke selv, da får du beskjed direkte Anonymous poster hash: 7767d...c4f
Monajenten Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Jeg har ikke Facebook engang, så jeg syns naturlig nok ikke noe om det. Men anbefaler som de andre sier at du kan jo ha appen på telefonen slik at du får varsling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå