Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Kjenner jeg gruer meg sånn om den blir helt ødelagt. Er bare 25år så vil ikke være misfornøyd allerede nå.. Er redd magemusklene ikke gror sammen osv og tenker veldig på bukplastikk.. Anonymous poster hash: 0aff3...d7f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Snakk om å ta sorgene på forskudd da gitt Du kan da ikke mene at du tenker på bukplastikk allerede før du vet hvordan den blir etter fødsel?? Jeg er 28 og skal ha nr.3, men akkurat hvordan magen min blir etterpå det bekymrer meg fint lite foreløpig Nå skal den få vokse seg fin og rund, så får jeg bare trene den på plass til neste sommer! Anonymous poster hash: 15c5a...fd5
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Min ser ikke ut etter to svangerskap. Skal ikke prøve på 3. Tenker å fjerne løs hud etter hvert. Anonymous poster hash: fd4f0...5db
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Skjønner tanken din, har vært der selv også et par ganger de siste ukene... Jeg har ei fra før og ble kjempefort fin og flat i gjen etter henne. Denne gangen er det visst 2 i magen og jeg har hatt en enorm vektøkning... tviler sterkt på at det finnes noe annet håp for meg enn bukplastikk for å få selvtilliten tilbake etter dette... Men jeg legger tanken vekk for nå og fokuserer på å spise sunt og trene etter at jentene kommer, så får jeg ta det etterhvert. Det er jo kjempemange rålekre 3-barnsmødre, så det er gode sjanser for at du slipper å tenke på bukplastikk Anonymous poster hash: a4df5...16a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 Jo jeg tenker på det faktisk, pga magen aldri ble stram etter nr 2 til tross for sunn mat og spinning + styrke 3 ganger per uke... Hi Anonymous poster hash: 0aff3...d7f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #6 Skrevet 15. juni 2013 Magen ble stram og flat som en pannekake etter nr 1 forresten. HI Anonymous poster hash: 0aff3...d7f
Gjest Thunder Road Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Min er ganske flat, men har fått strekkmerker så jeg har en liten "bulk" med løsskinn. Men ikke verre enn at det ikke vises når jeg har riktig bukse ( med andre ord ikke helt lav hoftebukse) Så jeg er fornøyd Strekkmerkene fikk jeg forresten da jeg var gravid med nummer en, så de to neste svangerskapene har ikke gjort noen stor forskjell
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #8 Skrevet 15. juni 2013 Jo jeg tenker på det faktisk, pga magen aldri ble stram etter nr 2 til tross for sunn mat og spinning + styrke 3 ganger per uke... Hi Anonymous poster hash: 0aff3...d7f Jaja, ro deg ned, trenger ikke hisse deg sånn opp da vel.. prøver å være hyggelig Anonymous poster hash: a4df5...16a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #9 Skrevet 15. juni 2013 Her endte siste fødsel i et hastesnitt så jeg har en fin bulk over arret, ikke direkte heng, men en middagpølse med hud og fett som sitter som støpt. Har i tillegg flere cm åpning mellom magemusklene så de står litt som en lang pyramide isteden for å ligge flatt, men ikke noe brokk heldigvis. Har bare innsett at trange kjoler og topper er uaktuelt uten hold-in undertøy under, men det er helt greit. Jeg er 39 år og har ingen intensjoner om å se ut som en 17-åring. Så lenge jeg er slank, sunn og frisk er jeg fornøyd, og tåler godt at alderen og flere svangerskap har satt noen spor. Anonymous poster hash: 3fc6a...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå