Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #1 Skrevet 15. juni 2013 Jeg er nødt til å jobbe i 2 uker mens baby er 4 mnd. Skal deretter tilbake i permisjon en periode. Noen som har erfaring med så liten baby og jobb? Vil få ammetilrettelegging, men vet av erfaring at arbeidsdagen kant være lite forutsigbar (helsevesenet). Hva tror dere er best av at pappaen tar ut to uker permisjon elle at min mor passer baby? Hun har tilbudt seg det nemlig. Kan jeg da utsatte perm med to uker og få to uker lagt til på slutten av permisjonen? Anonymous poster hash: 3d0ff...51b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #2 Skrevet 15. juni 2013 Det beste for babyen er at faren som er en nr.2 for den passer babyen mens du jobber og kommer innom jobben din for amming. Tenk først på babyen før du tenker på at DU skal ha permisjonen. Anonymous poster hash: 4db41...fc0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #3 Skrevet 15. juni 2013 Jeg ville gått for barnets far. Bare husk at dere søker om utsettelse av permisjon, hvis ikke mister du de to ukene. Anonymous poster hash: 53b77...2bc
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #4 Skrevet 15. juni 2013 Hvis moren din passer barnet må dere søke om utsettelse av permisjonen. Hvis ikke mister både du og faren resten. Permisjonen må i utgangspunktet taes sammenhengende (selv om du og faren kan bytte på). Jeg ville uten tvil latt faren ta permisjonen, både for barnets og farens skyld. Anonymous poster hash: 77c4a...3da
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #5 Skrevet 15. juni 2013 HI her. Far skal uansett ha over 4 måneder med permisjon, så han og barnet får mye tid sammen. Og dessuten to uker ekstra hvis min mor passer barnet...da vil barnet være litt eldre før hun skal starte i barnehage også, om enn bare to uker eldre da... Min mor treffer barna mine flere ganger i uken per i dag og jeg stoler på henne hva gjelder babystell, men skjønner hva dere mener med at far er viktigere for barnet... Anonymous poster hash: 3d0ff...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå