Gå til innhold

Memory lane...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som den gamla jeg er kan jeg ikke annet enn å smile og huske på min første crush når jeg hører denne sangen: 

Kan en fredagskveld bli bedre? 

Endret av mama foodie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pokker, hvorfor får jeg ikke opp videovindu?? 

Skrevet

Åh, du store!!!

Snakker om timewarp!

Hilsen gamla 2

Skrevet

Åååh, og så klinedans med den der på elevkveldene... <3

Skrevet

Mimre mimre. Husker jeg snek meg avgårde til Lillestrøm for å se ham. Fikk autograf og en nuss ;)

Skrevet

Mimre mimre. Husker jeg snek meg avgårde til Lillestrøm for å se ham. Fikk autograf og en nuss ;)

oioi, tror jeg hadde dødd på flekken om det var meg :P

Skrevet

Antar du ikke har vaska deg siden!

Gjest amandine
Skrevet

Å fy, han var jo bare nasty! Hilsen hun som hørte på Imperiet og Ebba Grön og U2 og Joy Division og the Cure, waaaay back then

Gjest sug lut
Skrevet

Å fy, han var jo bare nasty! Hilsen hun som hørte på Imperiet og Ebba Grön og U2 og Joy Division og the Cure, waaaay back then

Til deg, kjære (du skulle vært hjemme hos meg i går kveld, endelig huset tomt bortsett fra Surabaya Johnny og meg)

Gjest amandine
Skrevet

Takk! Kan ikke huske han så så sliten ut he he he jeg var på konsert på Cirkus(??het det det??) en gang tidlig på 80-tallet, husker jeg skrev i dagboken min at han nok hadde fått i seg noe annet enn solo;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Takk! Kan ikke huske han så så sliten ut he he he jeg var på konsert på Cirkus(??het det det??) en gang tidlig på 80-tallet, husker jeg skrev i dagboken min at han nok hadde fått i seg noe annet enn solo;-)

Da skal du spørre deg selv: så DU likedan ut den gangen? ;)

Jeg hatet forøvrig Amanda Ooms for at hun fikk ham. Ref Hollandskt porslin. Men så leste jeg romanen hennes (Nödvändighet) og elsket henne litt likevel.

Skrevet

Jeg husker best "Nothing's gonna change my love for you" i form av smurfene eller ett eller annet. Hilsen hun som var for gammel til å kline til originalversjonen. Skjønner at jeg musikalsk er nærmere amandine. Ebba Grön har jeg riktignok aldri skjønt meg på, men the Cure og U2 derimot :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...