Gå til innhold

Jente 25år, gravid med mann 48år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har to barn fra før, han har tre barn fra før på hennes alder. Nå venter de altså barn sammen.

Hva tenker du om dette?

Anonymous poster hash: 09d9e...ba0

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

At det er rart å kalle en voksen dame på 25 for jente...

Skrevet

Fint for dem tenker jeg.

Skrevet

Jeg tenker at jeg aldri i verden ville blitt gravid med en som er så mye eldre.MMen så lenge jeg slipper er det greit.

Skrevet

Jeg tenker at han er like gammel som faren min og at det ikke hadde vært noe for meg  ;) Men hver sin smak.

Skrevet

Aldersforskjellen betyr ikke noe så lenge begge er over 20 år ;)

Anonymous poster hash: 29288...633

Skrevet

Tenker også at du ikke er jente når du er 25 år gammel.

Uansett ville jeg tenkt meg nøye om før jeg fikk barn med en som var nesten dobbelt så gammel som meg.... Mange spreke 48-åringer, men hva om 15-20 år??? Da hadde jeg vært 40-45 og han snart 70!

Anonymous poster hash: 3ffb0...2ed
Skrevet

Jeg tenker at jeg synes han er alt for gammel til å få barn! 48 år vil si at han er 68 når dette nye barnet er 20 år. Han aner ikke hvordan helse han, 50 åringer er ikke skapt for å ha tenåringer osv de vil jo gjerne ha det roligere enn folk på 30. At hun får barn i en alder av 25 har jo ingenting å si!

Anonymous poster hash: ef2fa...df2
Skrevet

Gratulerer tenker jeg... 

Hun er gammel nok til å få barn, han er ung nok til å få barn, ikke noe mer å lure på.

Anonymous poster hash: f21f8...227
Skrevet

Tenker det er kjedelig å ha en såpass gammel far, når dette barnet får barn selv vil bestefaren trolig være ganske gammel! Har noe lignende i nær familie, de barnebarna fikk aldri møte bestefaren, følge barna ned kirkegulvet osv...

Skrevet

Ikke min kopp te.. Ei i barselgruppa mi var 24 og hennes mann var over femti år.

Anonymous poster hash: ce89c...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...