Monajenten Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Klipper dere neglene når de blir for lange eller filer dere de ned? Jeg syns de blir så hakkete av å klippe så det gjør jeg ikke, men når jeg filer så blir de liksom ikke så fine. Er jeg bare håpløs kanskje?
Monajenten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2013 Ehhhmm, det skulle stå negleDAMER, ikke neglesamer
Gjest Skofantomet Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Samer faktisk Filer de ned slik at de blir litt firkantet (ikke for mye)
Monajenten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2013 lar reinsdyra tygge dem korte... Hahaha Er redd de tar for mye da
Poetika med K Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Jatta jatta..... Jeg gjør begge deler, klipper først og filer bort hakkene etterpå. Sørg for en god fil og bare fil en vei, ikke frem og tilbake - da fliser det seg.
Monajenten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2013 Samer faktisk Filer de ned slik at de blir litt firkantet (ikke for mye) Men jeg syns de blir litt ødelagte når jeg filer dem ned?!
Monajenten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2013 Jatta jatta..... Jeg gjør begge deler, klipper først og filer bort hakkene etterpå. Sørg for en god fil og bare fil en vei, ikke frem og tilbake - da fliser det seg. Jeg har sånn glassfil, det er godt nok sant? Men visste ikke at man kun skulle file én vei, ikke rart mine har blitt stygge da Så takk for tips!
Gjest Skofantomet Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Samer faktisk Filer de ned slik at de blir litt firkantet (ikke for mye) Men jeg syns de blir litt ødelagte når jeg filer dem ned?! Filer du feil da kanskje? en vei eller begge veier?
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Jatta jatta..... Jeg gjør begge deler, klipper først og filer bort hakkene etterpå. Sørg for en god fil og bare fil en vei, ikke frem og tilbake - da fliser det seg. Jeg har sånn glassfil, det er godt nok sant? Men visste ikke at man kun skulle file én vei, ikke rart mine har blitt stygge da Så takk for tips! Du må jo kjøpe sånn myk. Ikke rart det blir hakk ;-)
Poetika med K Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Jatta jatta..... Jeg gjør begge deler, klipper først og filer bort hakkene etterpå. Sørg for en god fil og bare fil en vei, ikke frem og tilbake - da fliser det seg. Jeg har sånn glassfil, det er godt nok sant? Men visste ikke at man kun skulle file én vei, ikke rart mine har blitt stygge da Så takk for tips! Du må jo kjøpe sånn myk. Ikke rart det blir hakk ;-) Uff ja, glassfil er noe herk. Jeg kan ikke fordra det! Siste fila jeg kjøpte (på Vita) er en sånn myk glassfiberfil. Den er veldig god. Sånne billige altfor grove "10 filer til 30 kroner" er også pyton.
Monajenten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #12 Skrevet 14. juni 2013 Jatta jatta..... Jeg gjør begge deler, klipper først og filer bort hakkene etterpå. Sørg for en god fil og bare fil en vei, ikke frem og tilbake - da fliser det seg. Jeg har sånn glassfil, det er godt nok sant? Men visste ikke at man kun skulle file én vei, ikke rart mine har blitt stygge da Så takk for tips! Du må jo kjøpe sånn myk. Ikke rart det blir hakk ;-)Uff ja, glassfil er noe herk. Jeg kan ikke fordra det! Siste fila jeg kjøpte (på Vita) er en sånn myk glassfiberfil. Den er veldig god. Sånne billige altfor grove "10 filer til 30 kroner" er også pyton. Hmmmmm, jeg tror kanskje det er det jeg har. En sånn svindyr en som jeg fikk av mamma.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Her ser du meg med mine korte, jevne negler, filt av trereinen min Anonymous poster hash: 83f7f...3d3
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Her ser du meg med mine korte, jevne negler, filt av trereinen min Anonymous poster hash: 83f7f...3d3 :-D Anonymous poster hash: 175a8...64e
Monajenten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #15 Skrevet 14. juni 2013 Her ser du meg med mine korte, jevne negler, filt av trereinen min Anonymous poster hash: 83f7f...3d3 Hahaha så nydelig Jeg kjenner jeg lurer litt på hva du googlet for å finne det bildet...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har en neglejoik, om noen vil høre? Anonymous poster hash: 524c6...242
bIomstre Skrevet 14. juni 2013 #17 Skrevet 14. juni 2013 Klipper først ønsket lengde med negleklipper. Filer så ønsket fasong med den grove siden på en sandpapirfil. Går til slutt over med den fine siden på fila. Husk alltid å ha på sametrusa, så blir det bra!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #18 Skrevet 14. juni 2013 "Jeg kjenner jeg lurer litt på hva du googlet for å finne det bildet... :P" GOOGLET? Bildet var selvsagt i mitt private album! Neida, eh... jeg hater å gjøre oppmerksom på det, men hånda tilhører faktisk en mann, Stefan Mikaelsson i det svenske Sametinget Anonymous poster hash: 83f7f...3d3
Odine! Skrevet 14. juni 2013 #19 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har hørt at de har ei neglefil montert på sametrusa, og så filer de litt når de har tid.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #20 Skrevet 14. juni 2013 Her ser dere meg slik jeg gjerne går inne i huset, sammen med min mann og våre åtte samebarn: Jeg holder meg ganske godt, ikke sant? Ingen "lovehandles" eller slapp hud her. Anonymous poster hash: 83f7f...3d3
Monajenten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #21 Skrevet 14. juni 2013 Her ser dere meg slik jeg gjerne går inne i huset, sammen med min mann og våre åtte samebarn: Jeg holder meg ganske godt, ikke sant? Ingen "lovehandles" eller slapp hud her. Anonymous poster hash: 83f7f...3d3 HAHAHAHAHA!!! Jeg kjenner jeg vurderer å bli samefrue og få fem unger til, om det er det som skal til for å få en sånn kropp Og - jeg har da ALLTID sametruse på?! Tror jeg skal sy meg en med innebygget negleutstyr!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #22 Skrevet 14. juni 2013 Hehehe. Jeg tenkte et lite øyeblikk at søren, her er det noe jeg ikke catcher..... Hvilket forøvrig stemte Anonymous poster hash: 6422f...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå