Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 .... tatt en "blind date" med over et glass vin ? Anonymous poster hash: 455e6...f50
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Hjemmetråkkende Squaw Anonymous poster hash: 580c8...8f4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Elsker livet .... tatt en "blind date" med over et glass vin ? Anonymous poster hash: 455e6...f50 Anonymous poster hash: 7aa47...9ab
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Hjemmetråkkende Squaw Anonymous poster hash: 580c8...8f4 Ja pokker hvor ble av henne? Anonymous poster hash: 455e6...f50
Frøken Ubesluttsom Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Veit ikke jeg. Flere det. Sug Lut kanskje.... Problemet er at jeg drikker ikke vin da...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2013 #7 Skrevet 15. juni 2013 Usikker på om du mener bare venninne eller date nå, men Elsker livet og himmel og hav skulle jeg gjerne tatt et glass vin med. de virker så utrolig hyggelige. Anonymous poster hash: 3ca7b...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå