Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 vi bor på vestlandet og prøver å finne på noe som kan være (først og fremst) artig for en femåring! vi skal ikke dra langt og heller ikke bruke mye penger, og vi har i tillegg med en baby. noen som har tips eller gode ideer? Anonymous poster hash: 86233...c80
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Hunderfossen/Lilleputthammer. Anonymous poster hash: 9b7c5...058
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Spørs jo kor på Vestlandet...men Bergen, med Akvariet, Vannkanten, Fløien m.m. er jo kjekt. Kongeparken utanfor Stavanger er jo og gøy. Anonymous poster hash: 3eb1a...677
TPK Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Mikkelparken i Kinsarvik er helt topp! Det er vel fra 2 år, men passer for de fleste opp til 10-12 år vil jeg tro. Ellers har jeg hørt at Kongeparken er bra. Er du DnB-kunde er det dessuten rabatter i Kongeparken nå. Som Bergenser må jeg jo si at Bergen by har mye å by på, som nevnt både Akvariet, Vil Vite-senteret, Fløien, Ulriken, museer og forskjellige arrangementer. Det meste finner du på visitbergen.no. Stavanger har sikkert noe tilsvarende turistkontor du kan kontakte. Du finner mye på visitnorway.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå