Gå til innhold

Hvilke leker har dere rydda vekk til 2-3åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker altså de lekene de har hatt siden de ble født og frem til nå... hva er det dere har rydda vekk som de har "vokst ifra"? Her er lekekassene fulle og jeg skulle gjerne ha rydda vekk litt, men eneste jeg har samvittighet til å ta bort er bitelekene... men nå skal vil ta en opprydding.

Anonymous poster hash: 55102...cb9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har igrunn tatt vekk alt som har babypreg.. Rangler, biteringer, stableklosser, andre lignende leker. Noe av grunnen er at lillebror skulle få de, men merker nå at han ikke syns de lekene er så gøye heller. Leker litt med dyra fra Lamaze, men da er de liksom kjæledyr i lek..

Anonymous poster hash: 7417f...90a
Skrevet

Jeg er også fristet til å rydde bort stablekoppene, kassen der det puttes inn figurer/former i som passer akkurat (husker ikke hva det kalles) osv... men de har hun jo aldri brukt, har vel aldri fått de til før kanskje i denne alderen, men nå er det jo uansett mindre interessant for en 2-3åring... HI

Skrevet

Vi hadde en opprydning da han var 2 år, for da skulle lillebror komme. Tok vekk alt av biteleker, store "klossebiler", puttekasser, små pappbøker osv. Ganske mye egentlig.. Nå har vi hatt omtrent et år med "lite" leker, men nå blir babyen ett år, så da måtte vi finne frem en del av det samme igjen. Og så kommer det vel et nytt lass på dagen... Luksuspproblemer, hva??

Skrevet

Hehe ja det er jo et luksusproblem ;) Vil liksom ikke ta bort leker som hun kan ha glede av fortsatt... samtidig som det er fullt nå, og egentlig ikke plass til mer. Tror jeg skal gå over å se etterpå... kanskje rydde vekk litt bøker også som GGI sier. Det har vi ganske mye av for alderen 0-1 år (men som hun likevel kan bla i fortsatt om jeg finner de frem...).

HI

Gjest sussie77
Skrevet

Har tatt vekk alle babytingene som rangler osv. Og også stableklosser og putteboks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...