Gå til innhold

Carena easy-trille. Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bare en sånn klassisk paraplytrille til vesla på 15 måneder, og synes liksom den blir litt "simpel", samt at hun på et mystisk vis klarer å få seg ut av den med litt jobb.

 

Jeg har sett litt på denne Carena Easy-trilla, og synes den ser litt mer robust og behagelig ut!

 

Men alltid greit å høre litt erfaringer fra andre før kjøp, så anyone  :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene elsket den, god å både sitte og ligge i, men god å trille er den ikke (det er det vel egentlig få triller som er)

 

Har fungert veldig godt som ferietrille for oss, legoland, dyreparken osv.



Anonymous poster hash: a3745...906
Skrevet

-----------

Ungene elsket den, god å både sitte og ligge i, men god å trille er den ikke (det er det vel egentlig få triller som er)

 

Har fungert veldig godt som ferietrille for oss, legoland, dyreparken osv.

 

Anonymous poster hash: a3745...906

 

Takk for svar :)!

 

Var litt i den gaten du nevner som jeg også tenkte, sånn "ferie"-trille/kjøpesenter-trille!

Skrevet

Jeg solgte min etter 3 måneder. Den er litt tung å trille, og er stor sammenlagt (nesten samme str som tfk'en). Har lagt mer penger i det og kjøpt en city mini gt. Den er helt genial!

 

Når det er sagt fungerer den helt greit, spesielt til den prisen.

Skrevet

Skal du bare bruke den til korte turer og på ferie, er den helt grei. Stor "lasteplass" under osv. Skal du bruke den til daglig vogn hadde jeg valgt en med litt større hjul



Anonymous poster hash: a6851...5fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...