Gå til innhold

Er TFK Joggster Twist en bra vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å anbefale?

Tenkte fra nyfødt til vognperiode er over.

Anonymous poster hash: f1419...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den er bra. Ville hatt multi-x bag fremfor vanlig hardbag til den for babyperioden, så slipper du snu barnet fra deg så tidlig.

(Men jeg liker Babyjogger City Elite hakket bedre, kanskje Mountain Buggy også.)

Anonymous poster hash: e26f8...976
Skrevet

Vi hadde veldig problemer med bremsen på den,å hører mange andre har samme problem.

Så å ha den vognen på bussen var jo livsfarlig¨!

Anonymous poster hash: bd345...97a
Skrevet

Jeg syns multi-x bagen var stygg å se til,så derfor vurderer jeg den andre bagen :-) Babyjogger City Elite, er ikke den litt liten? Særlig bagdelen? Vi får høstbarn og trenger litt god plass til vinterpose.

Mountain Buggy har vi slått fra oss pga den ble mye lenger sammenlagt enn TFK. Greit at vogna ikke tar for stor plass i bagasjerommet :-)

Hi

Anonymous poster hash: f1419...a12

Skrevet

Multi-x er klart styggere å se på, ja. Men mye mer praktisk.

City Elite er fantastisk som sportsvogn, litt trang bag om man har stor baby.

Jeg ville vel egentlig hatt en firhjuling med muligheter til å vende barnet mot en i sportsdelen for første 1-1,5 år og så City Elite deretter om jeg skulle velge. Det er få vogner som er optimale til både baby og toddler, synes jeg.

Anonymous poster hash: e26f8...976
Skrevet

Vil nok si som noen andre her at så godt som ingen vogner innfrir alle krav i hele vognperioden. Jeg elsker min tfk og er storfornøyd. Men har kun brukt den som sportsvogn. Den har en enorm plass i sittedelen som gjør at den kan brukes lenge og barnet sitter komfortabelt. Den har mange småfinesser som feks regulerbart fotbrett, håndbrems og blir liten sammenlagt som har betydd mye for meg i bruken av vognen. Brukstiden på denne vognen er mye lengre enn på mange andre vogner jeg har prøvd. Men samtidig som sportsvogn til et mindre barn som nettopp har sluttet med bag, kan sportsdelen oppleves som i overkant stor. Men det er vel det eneste minuset i tillegg til litt liten handlekurv. Man må bare prøve og se om man liker vognen. Det har jegere gjort. Og funnet mine favoritter etter egen erfaring og selvfølgelig kjøpt etter hvilke vogner som har gode omtaler. Sjekk barnevognguiden.no! Lykke til med valget :)

Anonymous poster hash: cd465...87f

Skrevet

Jeg elsker min TFK! Den er fantastisk lett å trille, snur på stedet - tar liten plass sammenlagt og liggedelen er romslig selv om den ikke ser så stor ut.

Jeg har heller ikke multi x eller hva den heter, synes den ser så teit ut.

Nå er min lille 8 mnd men har fortsatt god plass i liggedelen. Veksler på å bruke den, sportsdelen og bilsetet som klikkes rett på understellet (på butikken og senteret er den genial).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...