Gå til innhold

Hvilket regntøy har dere damer? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av å sitte inne på regnværsdager fordi jeg ikke har regntøy, at nå skal jeg kjøpe! Hvilket merke har du? Er du fornøyd?

Kjenner noen til Missing Link oxane regntøy som selges på gmax.no ?

Anonymous poster hash: 191a8...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjällräven bukse, og bergans derimzax jakke. Veldig fornøyd. Men jakka er jo unødvendig dyr..

Skrevet

Har ikke regntøy, men en vann- og vindtett allværsjakke fra Stormberg og en Fjellreven allværsbukse. Holde meg tørr uten å bli klam, tradisjonelt regntøy som ikke puster er grusomt å gå i synes jeg, blir så klamt.

Anonymous poster hash: a3cfe...bd5
Skrevet

Helly hansen oljehyr. Funker fjell :) Til ikke fullt så regnfulle dager bruker jeg bukse og jakke fra Norrøna.

Anonymous poster hash: 920b6...f51

Skrevet

Har ikke regntøy, men en vann- og vindtett allværsjakke fra Stormberg og en Fjellreven allværsbukse. Holde meg tørr uten å bli klam, tradisjonelt regntøy som ikke puster er grusomt å gå i synes jeg, blir så klamt. Anonymous poster hash: a3cfe...bd5

Jeg har sett på en stormberg allværsjakke faktisk :-) er den lang i ermene?

Anonymous poster hash: 191a8...457

Skrevet

Jeg har et helt enkelt regntøy fra G-sport, deres eget merke som jeg ikke husker hva heter akkurat nå og er veldig fornøyd med det. Ikke veldig dyrt og sitter godt på.

Anonymous poster hash: 4bea1...bda
Skrevet

Marmott. Tynt, lett og supergodt å ha på. Puster i den grad regntøy kan puste:-). Slitesterkt og av veldig god kvalitet. Men koster ca 5000 dessverre.

Anonymous poster hash: 8b8d4...357

Skrevet

Har Gore-Tex fra HH som blir brukt i skikkelig regnvær.

Ellers har jeg jakke og bukse fra Fjellreven. Deilig å traske i skogen med når det er byete.  :)

Skrevet

Har Gore-Tex fra HH som blir brukt i skikkelig regnvær.

Ellers har jeg jakke og bukse fra Fjellreven. Deilig å traske i skogen med når det er byete.  :)

Når jeg tenker meg om er det vel ikke Gore-Tex men Helly Tech ;)

Skrevet

Jeg har Bergans. Har flere jakker som er vanntette, tynne og tykke, og en vanntett tjukk bukse.

Er veldig fornøyd! :)

Skrevet

Har en helly tec fra Helly Hansen, jakke og bukse. Bruker den på jobb i barnehagen eller i skogen.

Så har jeg Kari Traa regnkåpe som jeg bruker i byen eller hvis jeg skal fra å til b.

Skrevet

Jeg har goretex og ikke regntøy jeg da. Er aktiv ute og regntøy blir så klamt.

Har en marmot bukse og arcteryx jakke. Jeg sliter ut slike plagg. Jakka er dyr og hadde vel ikke valgt en så dyr jakke om jeg ikke hadde hatt så aktiv bruk (ute i skog og mark hver dag året rundt, sykler til og fra jobb året rundt osv)

Anbefaler deg å finne ett tilbud på goretex på noe du liker utseende på! (veldig greit med lufting under armene på jakka. Vurder også bukser hvor du kan dra opp glidelås slik at du kan ta på deg buksa uten å ta av deg på beina - men det spørs på bruken)

Anonymous poster hash: 27294...e09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...