Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg drikker et par - fem baylis. Anonymous poster hash: d3f63...f0c
mams87 Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Akkurat nå sitter jeg faktisk og drikker en alkoholfritt øl (er gravid).
Naturell Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 (endret) En blanding av saft, juice og farris. Endret 14. juni 2013 av Ananananasnasnas
You can do it! Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Rødvin i glasset, beina på bordet, laptopen i fanget og samboeren er på jobbfest:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Pepsi Max.. Min store last, men som gjør at jeg klarer å holde meg unna potetgull og snop (Noe som må til når man skal ned 10-15 kg..) Anonymous poster hash: 40c49...e74
Gemini77 Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Jeg tok meg et glass hvitvin ute i solen tidligere mens jeg leste boka mi og så på barna leke. Nå drikker jeg vann. Skal få barna i seng og venter på mannen. Så blir det nok et glass vin til :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 Tar min årlige Solo i kveld. Ellers drikker jeg alltid te og San Pellegrino om kvelden. Anonymous poster hash: 0f494...aee
Bustetroll Skrevet 14. juni 2013 #17 Skrevet 14. juni 2013 Ingenting foreløpig.. Men vurderte faktisk rett før jeg leste denne tråden og hente meg den clausthaleren som har stått i kjøleskapet i 4 uker... Men skulle hatt et vinglass.. Drakk Munkholm fra vinglass på jernbanetorget her om dagen, var så godt. Det er rart hvor mye bedre ting smaker ut fra fancy glass, ha ha
Bondejenta Skrevet 14. juni 2013 #22 Skrevet 14. juni 2013 Pepsi Max.. Skal aldri drikke igjen.. Ikkje etter sist helgs bløyte... ugh
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #23 Skrevet 14. juni 2013 Vi koser oss med champis i bassenget vårt, herlig fredag å vi nyter den Max :-) Anonymous poster hash: 7af16...ec4
Superdolly Skrevet 14. juni 2013 #24 Skrevet 14. juni 2013 Pepsi. Skal hente mannen på toget halv elleve, og må være kjørbar.
Gjest Skofantomet Skrevet 14. juni 2013 #25 Skrevet 14. juni 2013 Cola med et tonn isbitter og sitronskive. Slurp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå