Gå til innhold

Jeg elsker toddlers and tiaras!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har denne som "guilty pleasure"?

eller får jeg hele forumet på nakken? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - det er fantastisk! Synd at Nurket er en gutt. Det arrangeres aaalt for få skjønnhetskonkurranser for smårollinger i Norge! :D

Skrevet

Ser det innimellom, men her er det Real housewives of ..... som er min quilty pleasure.. :P

Anonymous poster hash: fcec4...edd
Skrevet

Jeg synes det er så morsomt klippet sammen!

Mammaen står og forteller at det er jenta selv som ønsker å være med -

neste klipp: jenta skriker at hun ikke vil osv :P

Dessuten elsker jeg når ungene blir sinte og nekter å gjøre som de får beskjed om. For da blir mødrene så stresset :P 

Skrevet

Det beste er når mødrene instruerer døtrene sine og står og danser foran scenen så pupper, mager og rumper hopper i alle retninger og koreografiene er så tacky at man nesten dør på seg også kan de egentlig ikke danse, men så er de så deilig entusiastiske :D

Skrevet

Det beste er når mødrene instruerer døtrene sine og står og danser foran scenen så pupper, mager og rumper hopper i alle retninger og koreografiene er så tacky at man nesten dør på seg også kan de egentlig ikke danse, men så er de så deilig entusiastiske :D

Bare tenk, det kunne vært oss! Hvis vi ikke fikk gutter.... søøren altså..! :D 

Skrevet

Digger det! Mye crazy moms out there altså. Elsker og Real Housewifes og Beverly Hills. RHWO Orange County var og okei. Kyle og Maurizio er så søte sammen , så godt se love i den serien og , vært litt skillsmisser og drit der.

Skrevet

Håper dere tuller.....

Kjekt å se på at små jenter blir utnyttet av mødrene sine, i konkurranser som gjør de bevisst på utseendet sitt helt ned 2 års alderen - og sannsynligvis kommer til å slite med selvbildet resten av livet??

Dere kan ikke mene at dette er god underholdning...

Anonymous poster hash: 01b64...9ca

Skrevet

Håper dere tuller.....

Kjekt å se på at små jenter blir utnyttet av mødrene sine, i konkurranser som gjør de bevisst på utseendet sitt helt ned 2 års alderen - og sannsynligvis kommer til å slite med selvbildet resten av livet??

Dere kan ikke mene at dette er god underholdning...

Anonymous poster hash: 01b64...9ca

"Den som kun tar spøg for spøg

og alvor kun alvorligt

Han og hun har faktisk fattet

begge dele dårligt."

Skrevet

Jeg har sett på det, men jeg blir så irritert at jeg må skifte kanal.. Synes ikke noe om skjønnhets konkurranser for barn. Begynne å innpode dem fra tidlig alder at du må se ut som en solbrun barbie, med falske tenner for å oppfattes som pen eller vinne premier? Nei liker det ikke i det hele tatt. Ikke noe kritikk av dere som ser på det for underholdningen altså... Bare får helt angst av å se på det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...