Gå til innhold

Dere klarsynte :o))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Spoooooks!!!

Kuult!

Ikke skjønner jeg hvordan, men moro lell.

 

Litt som uendeligheten.

Dessverre ble jeg ikke opplyst nok til å få en ahaopplevelse, men god underholdning var det.

 

Takk!!!

Skal definitivt bringes videre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit.

 

Gjør det samme regnestykket en aller siste gang.

Med mine tall:

792 minus 297.

 

Ja?

 

Vel, det tallet du får skrives opp rett vei og baklengs.

Når du da legger disse to tallene sammen får du 1.089.

Skrevet

HAHAHA, jeg trodde du var ferdig og at regnestykket mitt går i ring. Jeg ler meg skakk....

 

Ok, forsøker resten nå.

Skrevet

Men hvorfor er det sånn???

Skrevet

Min sykkelnøkkel ligger i hvertfall i en kjeramikkskål med lokk som står på en hylle i stua. Så jeg vet hvor nøkkelen er, da mangler jeg bare sykkel!

Gjest Anybody
Skrevet

Veeel her er det selvsagt bare En ting å gjøre! Og det er å gjennoppleve kvelden på nytt, så det første du gjør nå er å åpne en flaske vin og dytte nedpå en 4-5 glass ta frem en lekenøkkel eller noe, ha på kamerat på mobilen og tenk nå skal du legge de nøklene et lurt sted. Legg deg og sov. 

 

I morgen tar du frem filmen og finner ut hvor du både la lekenøklene og sykkelnøklene.

 

Pleier å fungere her, gjør det titt og ofte :)

Skrevet

Åh, jeg fikk et syn! Den henger på remma på sykkelhjelmen :)

Skrevet

Veeel her er det selvsagt bare En ting å gjøre! Og det er å gjennoppleve kvelden på nytt, så det første du gjør nå er å åpne en flaske vin og dytte nedpå en 4-5 glass ta frem en lekenøkkel eller noe, ha på kamerat på mobilen og tenk nå skal du legge de nøklene et lurt sted. Legg deg og sov. 

 

I morgen tar du frem filmen og finner ut hvor du både la lekenøklene og sykkelnøklene.

 

Pleier å fungere her, gjør det titt og ofte :)

 

Jeg elsker din måte å resonnere på :) 

Skrevet

Trenger kubein, avbitertang og noen dritsterke armer.

Ekstranøkkel til sykkelen er funnet, men ikke til motorsykkellåsen.

 

Bra ting er at jeg har fått ryddet opp i gamle papirer helt tilbake til 2007.

F.eks innkalling til første ultralyd med førstemann så det ble en liten trip down memorylane der slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...