Gå til innhold

Nå har jeg altså blitt enn SÅNN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sånn som skal ut på shopping for å kjøpe litt nye klær, og kun kommer hjem med klær til ungene... Sukk! Får gå naken jeg :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag klarte jeg faktisk det motsatte!!!!! Var på shopping og kom hjem med klær til meg selv og ingenting til guttungen... Utrolig, men sant :P

Skrevet

I dag klarte jeg faktisk det motsatte!!!!! Var på shopping og kom hjem med klær til meg selv og ingenting til guttungen... Utrolig, men sant :P

Jeg drister meg faktisk til å si gratulerer! :D

Skrevet

Jeg drister meg faktisk til å si gratulerer! :D

Hihi... Takk,takk :D  Synes selv det var en stor bragd :D  Ei bukse, 3 topper og til og med sko!!!  Overgått meg selv i dag altså. B)

Du får ha lykke til neste gang, det er håp for alle :D

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Huff, jeg kjenner meg altfor godt igjen i det!

Skjer ihvertfall 9 av 10 ganger. Sikkert fordi det er så mye lettere å handle til barna enn meg selv. De gangene jeg virkelig trenger noe, så finner jeg ingenting jeg liker eller som passer :unsure:

Skrevet

Jeg har gått over til nettshopping! Eneste måten å finne klær til meg selv på. Klikker på alt jeg synes er fint og putter det i handlekurven, bestiller og henter pakka på nærmeste butikk som også har post i butikk, og sender tilbake 3/4 av sendingen. Men ender jo da opp med noen plagg likevel ;)

Anonymous poster hash: 3635f...b7a
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg :D

Problemet mitt nå er at det ikke er lenge siden fødsel så jeg passer liksom ingenting. Er rett og slett litt uformelig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...