Monajenten Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 En sånn som skal ut på shopping for å kjøpe litt nye klær, og kun kommer hjem med klær til ungene... Sukk! Får gå naken jeg
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 I dag klarte jeg faktisk det motsatte!!!!! Var på shopping og kom hjem med klær til meg selv og ingenting til guttungen... Utrolig, men sant
Monajenten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2013 I dag klarte jeg faktisk det motsatte!!!!! Var på shopping og kom hjem med klær til meg selv og ingenting til guttungen... Utrolig, men sant Jeg drister meg faktisk til å si gratulerer!
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 I dag klarte jeg faktisk det motsatte!!!!! Var på shopping og kom hjem med klær til meg selv og ingenting til guttungen... Utrolig, men sant Jeg drister meg faktisk til å si gratulerer! Hihi... Takk,takk Synes selv det var en stor bragd Ei bukse, 3 topper og til og med sko!!! Overgått meg selv i dag altså. Du får ha lykke til neste gang, det er håp for alle
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Huff, jeg kjenner meg altfor godt igjen i det! Skjer ihvertfall 9 av 10 ganger. Sikkert fordi det er så mye lettere å handle til barna enn meg selv. De gangene jeg virkelig trenger noe, så finner jeg ingenting jeg liker eller som passer
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har gått over til nettshopping! Eneste måten å finne klær til meg selv på. Klikker på alt jeg synes er fint og putter det i handlekurven, bestiller og henter pakka på nærmeste butikk som også har post i butikk, og sender tilbake 3/4 av sendingen. Men ender jo da opp med noen plagg likevel Anonymous poster hash: 3635f...b7a
Monajenten Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2013 Godt å høre at det ikke bare er meg Problemet mitt nå er at det ikke er lenge siden fødsel så jeg passer liksom ingenting. Er rett og slett litt uformelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå