Gå til innhold

Jeg vil ha en mann! MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA.. jeg vill finne ``drømmemannen``. En mellom 30 og 40 år.. men hvor i alledager skal jeg finne han? drar nesten aldri på byen, og evt møte han på pub synes jeg er litt usmakelig?? vet jeg er en pen dame! jeg tør seriøst ikke ordne meg dating profil, synes det er flaut.. og redd for at eksen skal bli sur fordi jeg er ``desperat`og evt skuffe han!

Anonymous poster hash: 233b9...4b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA.. jeg vill finne ``drømmemannen``. En mellom 30 og 40 år.. men hvor i alledager skal jeg finne han? drar nesten aldri på byen, og evt møte han på pub synes jeg er litt usmakelig?? vet jeg er en pen dame! jeg tør seriøst ikke ordne meg dating profil, synes det er flaut.. og redd for at eksen skal bli sur fordi jeg er ``desperat`og evt skuffe han!

Skal du være singel fordi du er redd for å skuffe exen? Vil du ha han tilbake da?

Hvis ikke syns jeg du skal gi blanke f. I han. Og prøv nettdating. Det er helt normalt å prøve det. Det finnes faktisk normale folk på nettet og ;-)

Anonymous poster hash: 239a2...bec

Skrevet

Han dukker opp når du minst venter det. Jeg traff min mann hos naboen, av alle mulige steder.

Også hadde vi gått om hverandre i mange år  uten å treffes. Hadde felles kjente, han var titt og ofte innom jobben min, men sluttet omtrent når jeg begynte å jobbe der+++

Folk lurte virkelig på hvordan vi hadde klart å unngå hverandre så lenge.  :D

Det jeg mener er, han kan være nærmere enn du tror, han kan være rundt svingen, uten at du vet det. Han er der ute, du har bare ikke truffet han ennå.

Anonymous poster hash: 3e063...73c
Skrevet

Jeg er bare 23, men tenker det samme som deg. Jeg studerer, og det er jo bare ungvalper på skolen som kun er interessert i å feste :S Har laget profil på møteplassen og sukker, men syns det er kjempeskummelt :P

Anonymous poster hash: d47ba...cfe
Skrevet

nettdating er veldig populært for tiden :) har flere venninner som er aktiv der eller har vært det :) noen av de har funnet kjærligheten der også ;)

Og angående eksen din så gir du f**n i han når det kommer til datinglivet ditt så lenge du ikke vil ha han evt tilbake :)

Anonymous poster hash: f5904...060
Skrevet

Alle sier han er rett rundt svinge, men hvor? har det litt travelt jeg nå.. så han må komme snart! ser jo mange kjekke når jeg evt er på nærbutikken, men jeg kan jo ikke ta kontakt med randome heller!:P hehe.. så jeg kommer nok ikke langt.. tror ikke han kommer og ringer på døra liksom. vil ikke ha eksen tilbake, men var jeg som avslutta og han tok dette veldig tungt.. vi har jo to barn og vil vi skal komme godt overens også! jeg er ikke så mange år eldre enn deg på 23, men hørtes kanskje slik ut da jeg ønsker en mellom 30 og 40 år! jeg er dritt lei av mann som ikke gidder og løfte rævva... sier ikke jeg tror alle på 40 er noe bedre, men  jeg blir svært tiltrukket av den alderen, voksen og rettlig mann!! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...