Gå til innhold

Invitere i dåp eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere invitert en tidligere god barndomsvenninne som man nå omtrent ikke har kontakt med, i dåp? Fikk gratulasjon på fb da barnet ble født, men har hverken hørt eller sett noe til henne etterpå.

Anonymous poster hash: 93190...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Inviterer da bare de som jeg føler har et forhold til barnet.

Anonymous poster hash: 63fe9...2a7

Skrevet

Ikke.

Anonymous poster hash: d3490...fcd

Skrevet

nope, ville ikke ha invitert.. Men kanskje prøvd å tatt opp kontakten igjen :)

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Nei, om man skal invitere alle fjerne bekjentskaper blir det jo veldig omfattende selskap. Men så hadde vi bare nærmeste familie og ingen venner i barnedåpene til ungene.

Skrevet

Kun nærmeste familie her og:) Men den er stoooor:)

Skrevet

Nei. Vi har kun nærmeste familie.

Anonymous poster hash: 1c265...7c9

Skrevet

Nei. Vi hadde nærmeste familie og faddere bare. Det ble jammen mange nok det.

Skrevet

nei

Anonymous poster hash: b484c...f22
Skrevet

Nopes.. 

Her inviterte vi ikke nære venner en gang, kun nærmeeste familie.. Men vi er jo 25 stk i kun nærmeste familie, så syns det hadde blitt litt mye.. :)

Skrevet

Nei, inviterer kun nærmeste familie.

Har hatt venner på restefest dagen etterpå da (ikke pga gaver, men rett å slett det å møtes, og spise opp all maten), men hadde ikke invitert bekjenter til det engang.

Anonymous poster hash: f46f0...ad1
Skrevet

Nei.

Min erfaring er at det kun er første barnet (og ofte også første barnebarnet i den familien) man lager så stort selskap for. Stakkar nr 2, 3 osv, de får ikke like stor fest. Like greit å legge lista på et realistisk nivå fra begynnelsen.

Anonymous poster hash: a1c95...040

Skrevet

Har berre hatt næraste familie i dåp, og evt vener som er fadrar.  Ville ikkje valt ein fadder som eg ikkje hadde nær kontakt med.

Skrevet

Nei. Vi har bare hatt familie og de to nærmeste vennene våre ( de samme som ville vært forlovere om vi giftet oss).

Skrevet

Nei, kun nærmeste familie og venner som da er faddere.

Skrevet

Da har vi bestemt oss for å ikke invitere henne. Grunnen til at jeg var så i tvil er vel fordi jeg kanskje har litt vanskelig for å innse at vi ikke er de gode vennene vi en gang var.

Takker alle for svar:)

HI

Anonymous poster hash: 93190...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...