Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Min tante har tre voksne barn. Den eldste av disse likner ikke noe på sin far. Det har i alle år vært noe jeg har tenkt. En dag fortalte min mor meg plustelig at da min tante skulle ha denne jenta, så hadde hun vært sammen med to ulike typer. Jeg lurer på: Hvis det var deg dette gjaldt. Ville du ha ønsket å få greie på at han du i 30 år har tenkt på som din far, kanskje ikke er det allikevel? Anonymous poster hash: d9f16...f5d Anonymous poster hash: d9f16...f5d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Det er ikke noe du har noe med å fortelle. Be eventuelt tanten din fortelle det til datteren selv om det er tvil. Det er uansett mange som ikke likner på sin far. Anonymous poster hash: 6ffdf...ba8
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Ikke fra min kusine, nei. Anonymous poster hash: 39581...2ac
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Det er ikke noe du har noe med å fortelle. Be eventuelt tanten din fortelle det til datteren selv om det er tvil. Det er uansett mange som ikke likner på sin far. Anonymous poster hash: 6ffdf...ba8 Du må lese før du svarer!! Det var ikke det hun lurte på... Hi: ja, jeg ville ha ønsket å få greie på det hvis det var meg. Anonymous poster hash: ea55c...fb6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Vel, jeg har 5 barn og ingen av de likner på meg.... Anonymous poster hash: fec81...4bd
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har ikke tenkt å fortelle det selv. Men der er mer til historien: Han hun har sett på som sin far er død, og nå er min tante svært syk. Vllle dere ha fortalt det etter at begge foreldrene var døde? Selv tenker jeg at jeg ville jo ha ønsket å få vite det.... tenker på barna hennes også, inngifte o.l..... Anonymous poster hash: d9f16...f5d
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Nei, det hadde jeg ikke ønsket å vite. Kan ikke se hva godt som skulle komme ut av det. Jeg vil gjerne at de jeg har vokst opp med som mamma og pappa skal forbli nettopp det.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Ikke menneskelig. Eventuelt med tanke på å finne arvelige sykdommer hvis det kan føre til at sykdomsforløpet blir bedre, men altså ikke følelsesmessig. Anonymous poster hash: 59217...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå