Gå til innhold

Beskriv den verste ferien du har vært på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor var du? 

Anonymous poster hash: 14650...174
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunny Beach hvor det regnet 7 av de 14 dagene vi var der....

Anonymous poster hash: 6c5ed...d79

Skrevet

Italia, Milano. Så ufyselige og uhøflige folk skal man lete lenge etter! Og det var ikke bare èn person, det var ALLE vi var i kontakt med. Vi reiste fort nok videre (bilferie).

Anonymous poster hash: a7bff...197
Skrevet

Søskentur med den ene søstra mi. Vi var i London, hun var singel og ville bare ut med masse mannfolk og drev å tøset rundt, mens jeg gikk for meg selv og savnet mannen min.

Skrevet

Sunny Beach her óg. Regnet 4 av 7 dager. En del sure og lugubre folk. Ikke spesielt fint heller. Eneste positive var at det var billig, men ikke verdt det når det var finere vær hjemme.

Anonymous poster hash: 397d1...fe9

Skrevet

Thailand med x en min.. Etter noen dager der oppførte han seg helt merkelig og ville ikke være med på noe.. Ville bare lese boken sin og drikke cola, ikke bade-ikke prate- ingenting!!! Skikkelig dust! Og vi var på et av verdens mest romantiske og vakreste steder på kloden og jeg satt som et spørsmålstegn!

Vi kranglet skikkelig etter 1 uke, han gikk fra å være muligens 'the One' til at jeg så for meg å være singel igjen når jeg kom hjem. Lå å gråt alene på stranden orket ikke være i nærheten av han. Hadde jeg kunnet reise hjem hadde jeg gjort det!

Ble slutt etter kort tid hjemme.. Han var umoden og redd for å binde seg :(

Og en mnd senere kom han til meg og ville ha meg igjen-angret på oppførselen sin og gråt og sa E ordet!!

Hmph! Mannfolk!!!

Kort tid etter møtte jeg overraskende Mannen i mitt liv! Vi er nå forlovet, 25 uker på vei og jeg er SJELEGLAD for at x min oppførte seg som han gjorde haha :);):);):);)

Anonymous poster hash: b5702...9b1

Skrevet

Gran canaria med eksen som allerede var en eks.og hadde fått seg ny dame. Ja vi var unge. Blir sint bare jeg tenker på det.

Anonymous poster hash: 1e367...0f4

Skrevet

Oii, jeg har hatt mange fiaskoferier med min sosete mor som ikke har økonomisk sans. En gang var vi i Hellas, og på selveste bursdagen min hadde hun ikke igjen mere penger. Vi ble rekende gatelangs til en snill restauranteier huka oss inn og gav oss mat som mora mi kunne betale når vi kom hjem igjen. En annen gang var vi i London og mista flyet fordi mora mi ikke hadde fått med seg at hun måtte bestille flybussen der vi var. Hun ble altfor lenge inne hos en hun handla et instrument av og fikk da ikke tak i taxi eller noe i tide. Vi måtte sjekke inn på det eneste ledige vi fant, og jeg måtte dele en dobbeltseng med to store, svette, snorkende storebrødre. Sov ikke i det hele tatt :/

Anonymous poster hash: 180c8...2dd
Skrevet

Sydentur med en fyr jeg var sammen med da jeg var 21. Etter fire dager fant han ut at forholdet vårt ikke funket, så det ble slutt. Og så bodde vi ti dager til på samme hotellrom og stemningen var heller dårlig. Heldigvis fant jeg også fort ut at han hadde rett, så jeg ble etterhvert mer sur over at han ødela den etterlengtede ferien enn at det ble slutt.

Anonymous poster hash: 7ade6...751

Skrevet

Spaniatur med eksen. Var meg og han og et vennepar. Vi MÅTTE bare dra på strippeklubb og han satt som en guttunge og sugla på ene stripperen. Jeg kunne ikke si noe for da var jeg jo sjalu... Etterpå dro vi på en bar hvor han prøvde å sjekke opp alle med to bein og mus. Satt leeenge og flørta med ei jente fra Danmark, hun syns jo han var kjempekjekk og ville bli med han hjem, først da sa han at han hadde dame. Jeg kunne ikke si noe da heller, han så på det som sjalusi... Han ble kjeftet huden full av kompisen, heldigvis. Ble slutt etter et år, og det viste seg at han var utro så og si hver helg vi ikke var sammen. Glad jeg er kvitt han :P

Anonymous poster hash: 02257...087

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...