Gå til innhold

Besøk på arbeidsplassen i permisjonstiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært i permisjon i 5 mnd. og på denne tiden har jeg besøkt arbeidsplassen min ca. 1 gang hver måned. Jeg drar innom både for å vise frem mini, men også for å holde meg oppdatert på det sosiale og faglige. Jeg er i en lederstilling på jobben min og er derfor veldig bevisst på at mine kollegaer ikke tror jeg kommer innom for å "sjekke" dem, samtidig er det viktig at min vikar føler at oppgavene som hører til stillingen kan løses på sin måte. Jeg har inntrykk av at mine kollegaer synes det er hyggelig vi kommer på besøk, og at de setter pris på at jeg viser interesse for dem selv om jeg er i permisjon.

Min svigerinne ,som forøvrig sitter i nesten samme stilling et annet sted, har gitt uttrykk for at hun synes jeg besøker arbeidsplassen min ofte og synes kanskje det er litt rart. Når hun var i perm. hadde hun vært innom sin jobb 2 ganger i løpet av hele året, noe jeg synes er litt rart.....

Hvor ofte er du på besøk på din arb.plass når du er i perm, og ville du følt det merkelig om sjefen din i perm. besøkte arb.plassen ca. hver måned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par ganger i løpet av permisjonstiden holder for min del, samt at jeg kanskje ville blitt med på julebord og sommerfest om det passet.

Jeg tror ikke jeg hadde stusset over om sjefen kom innom månedlig. Men ingen av mine kollegaer som har fått barn har vært innom så ofte. Stort sett en gang eller tre.

Anonymous poster hash: 25f36...e22
Skrevet

Var vel innom jobben en 4-5 ganger i permisjonstiden. En av gangene var jeg spesielt invitert til sommeravslutningen også.

Ser det som helt naturlig å ta seg noen turer for å holde seg en anelse orientert og for å ikke bli "glemt".

Anonymous poster hash: fa9d1...456
Skrevet

Har vært innom fire ganger. En gang i måneden høres ok ut det. Hadde ikke reagert negativt om det var min leder i hvert fall.

Anonymous poster hash: 65528...398

Skrevet

Jeg syns det holder mer enn nok å komme innom en gang i løpet av permisjonstiden for å vise frem den lille. Kunne aldri falt meg inn å komme en gang i måneden. Permisjonstid for meg er tid hvor det kun er fokus på baby og alt som har med jobb å gjøre legges til side.

Skrevet

Ca. en gang i måneden her også :) Vsr også innom på møter etc. da jeg var sykemeldt, og blir alltid invitert på kake når noen har bursdag. Neste helg er det sommerfest :)

Har verdens beste kollegaer og savner dem jo! Ikke søren om jeg skal holde meg unna i et år! :)

Skrevet

Jeg har vært 1 gang og det blir nok bare med den gangen. Sitter også i lederstilling, men har ikke noe ok arbeidsforhold der.

Anonymous poster hash: 599bd...2f4

Skrevet

Flere ganger i måneden. Men så jobba jo jeg og mannen på samme sted og noen av mine gode venner;-)

Gjest Thunder Road
Skrevet

Har vært innom ca en gang i måneden jeg også :) Synes det er veldig koselig å treffe både kolleger og barn (jobber i barnehage).

Skrevet

Var innom fleire gongar i månaden, kjeda vettet av meg i permisjon fram til lisja var 7-8 mnd (gruar meg litt til ny permisjon eigentleg, korleis får ein dagane til å gå når ein ikkje har tenkt å oppretthalde meir enn den nødvendige minstestandarden når det gjeld husarbeid?). Eg kom innom i pausetida og tok ein kaffikopp nesten ein gong i veka i periodar, det kunne sjølvsagt gå fleire veker mellom kvar gong også..

Skrevet

er innom jobben alt fra 1 til 2 ganger i måneden :P Jobber som ped.leder til vanlig og mini storkoser seg i bhg og jeg har et veldig godt forhold til mine medkollegaer og alle barna selvfølgelig slik at det er bare koselig :) Barna syns det er stas når vi kommer på besøk også :)

Skrevet

Var innom på møter og hadde noen jobbintervju i permisjonstiden. Var også innom på julelunsj og kakefest :)

Var ikke noe problem, bare hyggelig å hilse på kollegene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...