Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har et norwegian kort som jeg bruker på å samle poeng når jeg reiser, og i nødstilfeller. Anonymous poster hash: 38249...580
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Har et MasterCard som jeg fikk når jeg åpnet konto i banken. Aldri brukt, har det kun til nødstilfeller Anonymous poster hash: 8b838...cb8
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Terra eller Eika. Vi har 4 stk. Ett med bransjerabatt på 4% på dagligvarer hver. De brukes daglig. Og ett hver med 4 % bransjerabatt på bensin/diesel. Vi nullstiller kortene en til to ganger i mnd og bruker aldri mer enn vi har på debetkontoen for mat/ diesel. Sparer masse penger på dette hver mnd. Anonymous poster hash: 5e120...b96
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Hvilket faktisk.. Jeg har MANGE! Ikke at jeg bruker dem så mye, men velger det med lavest rente hvis jeg først skal bruke noe. Det er kortet via fagforeningen. Anonymous poster hash: 23a54...e90
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 My holidaycard fra ving.det bruker jeg når vi reiser.fører over fra brukskonto med en gang.har også et fra banken min til nødstilfeller. Anonymous poster hash: e674a...67c
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har et privat Mastercard gold og et Mastercard gjennom jobben. Det private har jeg aldri brukt (det kom i tillegg til det jeg fikk gjennom jobben). Kredittkortet jeg har gjennom jobben bruker jeg ofte, men det er kun på flybilletter, hotell og lignende som er jobbrelatert. Og regningen er det heldigvis ikke jeg som får
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Ingen. Hva skal jeg med penger jeg ikke har ? Virker slitsomt og betale tilbake . Jeg spàrer heller til det jeg vil. Men jeg skal innrømme at jeg har hatt klarna kontoer ett par ganger fordi jeg ikke har giddi og reise meg opp for og hente kort og nettbank Anonymous poster hash: cbea6...329
Bare blåbær Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Jeg har Terra gold. Bruker det til nettshopping, og til betaling i butikker og boder i utlandet. (Jeg bruker det for sikker betaling, og jeg har alltid penger til å betale det ned. Jeg bruker heller ikke penger jeg ikke har) Betaler det ned hver mnd, så de tjener ikke penger på meg. Endret 14. juni 2013 av Babybell *G-09* <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå