Gå til innhold

Er det vanlig å støvsuge hunden sin? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute og gikk tur i stad, og så ei dame som støvsugde hunden sin på trappa. Dagens rareste syn hittil :D

Anonymous poster hash: 420e8...347
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset, genialt spør du meg....

Anonymous poster hash: 77cd3...290

Gjest FinogFjong
Skrevet

bra tips...kanskje den vil like teppebankeren også...?   ;)

Skrevet

Genialt for å fjerne løshår :) skulle gjerne gjort det med kattekreket, men han blir så skarp i kantene da :P

Skrevet

Jeg støvsuger katten min etter at han har badet og pelsen har tørket. Han blir så fluffy og flott da. Men hadde ikke gjort det om han var redd!!

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Slett ikke uvanlig å støvsuge hunden, nei. Gjorde det med den forrige vi hadde, den vi har nå har litt småangst for støvsugeren, så vi lar den slippe. 

Skrevet

Mannen gjør det når han har børsta for å ta vekk løshår ...

Anonymous poster hash: 36497...6c8

Skrevet

Åh! Takk for at du fikk meg til å le! :) Aldri hørt om noe liknende, HEEELT sikkert praktisk men jeg ser bare det komiske i det, ikke alltid greit å være hund, hahahahahahahahahahahahahahaha :)

Anonymous poster hash: 46309...3dc

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Åh! Takk for at du fikk meg til å le! :) Aldri hørt om noe liknende, HEEELT sikkert praktisk men jeg ser bare det komiske i det, ikke alltid greit å være hund, hahahahahahahahahahahahahahaha :)

Veldig mange hunder liker å bli støvsugd, da!

Skrevet

Haha ja men sikkert mange hunder som ikke liker det også! :) vi mennesker gjør jammen mye rart :)

Smiler fremdeles når jeg ser det for meg hahahahahahahahahahahahahahaha ;)

Skrevet

Genialt for å fjerne løshår :) skulle gjerne gjort det med kattekreket, men han blir så skarp i kantene da :P

Haha :P

Skrevet

Katta vår elsker å bli støvsugd.

Anonymous poster hash: 21d04...bf7

Skrevet

Stakkars bikkje! Har hun på den hørselsvern eller var det med sentralstøvsuger?

Anonymous poster hash: 14bb2...50d
Skrevet

Det skal jeg jaggu prøve.. Men litt skummelt, han er jo så liten så plutselig suger'n opp hele voffen :o

Skrevet

Det skal jeg jaggu prøve.. Men litt skummelt, han er jo så liten så plutselig suger'n opp hele voffen :o

Du får tre en nylonstrømpe over røret, da vet du, sånn som man gjør når man støvsuger opp Lego. Så kommer ikke voffen så veldig langt inn i støvsuger'n ;) .

Skrevet

Du får tre en nylonstrømpe over røret, da vet du, sånn som man gjør når man støvsuger opp Lego. Så kommer ikke voffen så veldig langt inn i støvsuger'n ;) .

Nylonstrømpe når du støvsuger over lego? Du får del ikke noe rusk gjennom de strømpene? Hva er vitsen..?

Skrevet

Det har jeg aldri hørt om, men godt tips:P Burde kanskje gjøre det ellers når jeg støvsuger og, for det er ikke få ganger jeg står og pirker med en lang kvist o.l for å pirke ut sokker som setter seg fast. (Er en viss mann i huset som alltid tar av seg sokker og plasserer de under stuebordet)

Skrevet

Nylonstrømpe når du støvsuger over lego? Du får del ikke noe rusk gjennom de strømpene? Hva er vitsen..?

Vitsen er å plukke opp Lego med støvsugeren. Uten at de små delene forsvinner.

Skrevet

Du godeste ... Prøvde å tørke pus med hårføner en gang (hun hadde falt i toalettet) - ikke vellykket :P

Skrevet

Vitsen er å plukke opp Lego med støvsugeren. Uten at de små delene forsvinner.

Ååååå :) :) Jeg lurte på hva slags støv du fikk gjennom, jeg er trøtt og treig, og skjønte ikke den :P

Skrevet

Du får kjøpt en egen hundebørste til å koble på støvsugeren på samme måte som de delene som ligger under lokket!

Genial oppfinnelse:-)

Anonymous poster hash: f516b...2a6

Skrevet

Hender seg at jeg støvsuger hunden. Bruker den delen man skal bruke til stoffmøbler. Har en støvsuger med mange bruksområder.

Anonymous poster hash: edf9c...a93

Skrevet

Jada,støvsuger ungene også,jeg!

Så himla greit når de kommer hjem fra barnehagen med halve sandkassa i hodebunnen,svusj,så er de rene og pene igjen.

;)

Skrevet

Prøvde det med hamsteret, men det gikk ikke så bra :s

Får vel kjøpe nytt imorgen..

Anonymous poster hash: 8199a...39d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...