Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 I stedet for Missoni-håndklær. Hva er best? Hvadde dere blitt glad for det? Andre tips? Anonymous poster hash: ddf0b...bce
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 I stedet for Missoni-håndklær. Hva er best? Hvadde dere blitt glad for det? Andre tips? Anonymous poster hash: ddf0b...bce De har et barn, altså, men kan sikkert få barnevakt... HI Anonymous poster hash: ddf0b...bce
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Hadde blitt mest glad for håndklærne Middag er selvsagt hyggelig det, men føler det kanskje blir glemt fort? Anonymous poster hash: b991c...f42
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 I stedet for Missoni-håndklær. Hva er best? Hvadde dere blitt glad for det? Andre tips? Anonymous poster hash: ddf0b...bce Definitivt heller middag, med barnevakt inkludert såklart. Antar disse håndklærne koster flesk siden de overhodet er aktuelle som bryllupsgave. Det hadde jeg følt var skikkelig bortkasta penger altså, siden jeg ikke engang har hørt om merket, og de ikke engang er noe fine. Anonymous poster hash: 6f039...e3c
You can call me Dårris Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Ønsker meg et Missoni pledd jeg
Iiiiik Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Spørs jo hvor veletablerte de er og hva de har fra før. Vi var ikke purunge da vi giftet oss og gavekortet på Dinner med barnevakt og gavekortet på ferie, også det med barnevakt, var de gavene vi ble aller gladest for.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 I stedet for Missoni-håndklær. Hva er best? Hvadde dere blitt glad for det? Andre tips? Anonymous poster hash: ddf0b...bce Definitivt heller middag, med barnevakt inkludert såklart. Antar disse håndklærne koster flesk siden de overhodet er aktuelle som bryllupsgave. Det hadde jeg følt var skikkelig bortkasta penger altså, siden jeg ikke engang har hørt om merket, og de ikke engang er noe fine. Anonymous poster hash: 6f039...e3c Hehe. Hvis du ikke hatt hørt om merket, hvordan vet du at de ikke er fine? Anonymous poster hash: 4fd14...d84
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 ANer ikke hva Missonihåndklær er for noe, men hadde uansett digget å få gavekort på middag og barnevakt i gave. Tommel opp! Anonymous poster hash: fa7e6...129
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 I stedet for Missoni-håndklær. Hva er best? Hvadde dere blitt glad for det? Andre tips? Anonymous poster hash: ddf0b...bce Definitivt heller middag, med barnevakt inkludert såklart. Antar disse håndklærne koster flesk siden de overhodet er aktuelle som bryllupsgave. Det hadde jeg følt var skikkelig bortkasta penger altså, siden jeg ikke engang har hørt om merket, og de ikke engang er noe fine. Anonymous poster hash: 6f039...e3c Hehe. Hvis du ikke hatt hørt om merket, hvordan vet du at de ikke er fine? Anonymous poster hash: 4fd14...d84 Fordi det ble lagt ut link til de i den andre håndkle tråden. Uansett så er det faktisk noen av oss som greier å google ting. Hørt om google? Anonymous poster hash: 6f039...e3c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 HI her. Mne hadde dere blitt glade hvis jeg tilbyr barnevakt i tillegg sev om datteren (2 år) ikke kjenne rmeg noe godt og kanskje ikke vil like å bli passet av meg? Men jeg kjenner foreldrene veldig godt, bruden har vært nær venn av familien siden hun var liten. Anonymous poster hash: ddf0b...bce
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Då kan du jo bruke litt tid på å bli litt bedre kjent med jenta først å som småbarnsforeldre er vel gavekort på middag med barnevakt bare kjekt hadde jaffal jeg syns. Anonymous poster hash: dcc5f...9db
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 I stedet for Missoni-håndklær. Hva er best? Hvadde dere blitt glad for det? Andre tips? Anonymous poster hash: ddf0b...bce Definitivt heller middag, med barnevakt inkludert såklart. Antar disse håndklærne koster flesk siden de overhodet er aktuelle som bryllupsgave. Det hadde jeg følt var skikkelig bortkasta penger altså, siden jeg ikke engang har hørt om merket, og de ikke engang er noe fine. Anonymous poster hash: 6f039...e3c Hehe. Hvis du ikke hatt hørt om merket, hvordan vet du at de ikke er fine? Anonymous poster hash: 4fd14...d84 Fordi det ble lagt ut link til de i den andre håndkle tråden. Uansett så er det faktisk noen av oss som greier å google ting. Hørt om google? Anonymous poster hash: 6f039...e3c Hjelpe meg. Jada, har hørt om Google. Har du hørt om folkeskikk? Anonymous poster hash: 4fd14...d84
Frigga Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Definitivt middag OG barnevakt (hva med å alliere seg med barnets besteforeldre, tante, onkel eller andre de pleier å bruke som barnevakt?) Erfaringsmessig så får man så mange ting i bryllupet sitt, både nyttige og unyttige, at en gave i form av en opplevelse er noe blir satt pris på
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 I stedet for Missoni-håndklær. Hva er best? Hvadde dere blitt glad for det? Andre tips? Anonymous poster hash: ddf0b...bce Definitivt heller middag, med barnevakt inkludert såklart. Antar disse håndklærne koster flesk siden de overhodet er aktuelle som bryllupsgave. Det hadde jeg følt var skikkelig bortkasta penger altså, siden jeg ikke engang har hørt om merket, og de ikke engang er noe fine. Anonymous poster hash: 6f039...e3c Hehe. Hvis du ikke hatt hørt om merket, hvordan vet du at de ikke er fine? Anonymous poster hash: 4fd14...d84 Fordi det ble lagt ut link til de i den andre håndkle tråden. Uansett så er det faktisk noen av oss som greier å google ting. Hørt om google? Anonymous poster hash: 6f039...e3c Hjelpe meg. Jada, har hørt om Google. Har du hørt om folkeskikk? Anonymous poster hash: 4fd14...d84 Hjelpes! Du skriver jo på akkurat samme måte, så da har du vel ikke hørt om folkeskikk du heller.... Anonymous poster hash: 573af...4e6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 Stemmer også på middag fremfor de håndklærne. Du kan jo formulere et eller annet som "jeg kan gjerne sitte barnevakt", sånn at det er opp til dem selv å velge dette. Anonymous poster hash: a0bb4...b53
tustemor Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 Definitivt middag. Missoni eller ikke- håndklær er håndklær, og kan kun brukes til å tørke seg med. Middag med barnevakt er jo mye koseligere og personlig! Hadde blitt kjempeglad hvis det var meg.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #17 Skrevet 14. juni 2013 Jeg ville helst hatt håndklærne hvis de var gode og ikke slike tykke "fine" håndklær som må vaskes 50 ganger før de begynner å trekke skikklig. De billigste til IKEA er de beste vi har hatt. Om desse er like gode og ser litt finere ut ville det vært en fin gave. Anonymous poster hash: 84ba6...dc0
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #18 Skrevet 14. juni 2013 I stedet for Missoni-håndklær. Hva er best? Hvadde dere blitt glad for det? Andre tips? Anonymous poster hash: ddf0b...bce Definitivt heller middag, med barnevakt inkludert såklart. Antar disse håndklærne koster flesk siden de overhodet er aktuelle som bryllupsgave. Det hadde jeg følt var skikkelig bortkasta penger altså, siden jeg ikke engang har hørt om merket, og de ikke engang er noe fine. Anonymous poster hash: 6f039...e3c Hehe. Hvis du ikke hatt hørt om merket, hvordan vet du at de ikke er fine? Anonymous poster hash: 4fd14...d84 Fordi det ble lagt ut link til de i den andre håndkle tråden. Uansett så er det faktisk noen av oss som greier å google ting. Hørt om google? Anonymous poster hash: 6f039...e3c Hjelpe meg. Jada, har hørt om Google. Har du hørt om folkeskikk? Anonymous poster hash: 4fd14...d84 Ja, det er vel du den rettet til å spørre om, hehe... Anonymous poster hash: 6f039...e3c
SmellyCat Skrevet 14. juni 2013 #19 Skrevet 14. juni 2013 Middag før håndklær ja. Med eller uten barnevakt.
Håper<3 Skrevet 14. juni 2013 #20 Skrevet 14. juni 2013 Vi hadde blitt VELDIG glad for en middag. Vi elsker å gå ut å spise. Med barnevakt inkludert syns jeg det er den perfekte gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå