Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Noen sånne Missoni badehåndklær? http://www.atluxe.com.au/products/display.asp?ID=575&Brand=MISSONI%20HOME&Category=&sub_category= Hadde dere blitt glade for det? Jeg hadde, men det er kanskje litt upersonlig? Anonymous poster hash: b39b0...bff
Mamalarma Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Vi fikk håndklær til bryllupet, vi ble glade i alle fall. Vi fikk noen i skikkelig god kvalitet - vi gifta oss i 2001 og håndklærne er like fine enda. Men jeg ville kanskje velge en nøytral farge - om du da ikke vet sikkert at de liker sprelske farger.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Ikke blitt så veldig glad, men ikke pga at det var håndklær, bare fordi jeg ikke helt likte stilen. Anonymous poster hash: 590d3...397
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Vi fikk håndklær i bryllupet som jeg ble veldig glad for, de hadde veldig god kvalitet og har holdt seg fint i mange år. Men synes nok at disse var litt for fargesprakende... Kjøp noen som er mer nøytrale. Anonymous poster hash: e282b...795
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 OK, takk for svar. Flere som ikke liker Missoni? Anonymous poster hash: b39b0...bff
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Jeg hadde vel tenkt at det var kjipt å kjøpe bryllupsgave på Nille, for jeg syntes de så litt Nillete ut. Ikke min stil... Men en kan jo ikke styre hva folk kjøper heller... Men håndklær er vel noe av det tristeste man kan få egentlig... Anonymous poster hash: 840ce...009
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Enig med de andre, håndklær er flott, men jeg likte ikke fargene på disse. Liker ting som er litt enklere i designet
valkyrien Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Jeg ville ikke likt å få håndklær, det er sånt jeg foretrekker å kjøpe selv.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Jeg synes missoni blir for glorete. Foretrekker ensfargede. Og om du skal kjøpe bør det være mulig for mottakeren å bytte. Det er jo vanskelig når det er en utenlandsk nettbutikk. Anonymous poster hash: 29bfc...ddb
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Hadde gjerne tatt i mot håndklær av god kvalitet, men de du linker til er rett og slett dritstygge! Anonymous poster hash: ee409...cf7
Gjest sussie77 Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Hadde gått for noen mer nøytrale, om du da ikke vet om de liker den stilen.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Vet du at disse er gode, at de faktisk suger til seg vann og ikke bar dytter vannet rundt på kroppen når du prøver tørke deg? Jeg ville blitt glad for noen skikkelige kvalitetshåndklær, har mange fra Ikea i skapet nå Men ville nok gått for noe mer nøytralt, er ikke alle som vil ha såpass "bråkete" mønster hengende på badet. Du kjenner brudeparet da, om de er opptatt av design på en slik måte at alle håndklær og annet tilbehør på badet skal ha lik farge eller om de liker litt fargekræsj og ikke bryr seg om håndklær match'er gardinene o.l. Anonymous poster hash: 70d4a...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå