Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Barn som er i barnehagen 8-9 timer hver dag når foreldre er hjemme i permisjon, bare har fri, begge foreldre er hjemme Pga. Nytt barn osv! Snakker dere om det? Blir dere irriterte eller syns dere det er helt ok? Bare nysgjerrig tenker siden det er så mye snakk om underbebanning og sykdom blant ansatte i barnehagen for tiden ... Anonymous poster hash: d7ac6...a11
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Hei! Jeg jobber som ped.leder. Jeg har snakket mye med de andre på avdelingen om at slike tanker/meninger får vi holde for oss selv. Det er ikke vår jobb å bry oss med hvordan foreldre legger opp sin dag. Jobben vår er å sørge for at barna har det bra når de er i barnehagen, uansett hvor lange dager de har eller hva mor/far driver med mens de er der. Men når det er sagt er vi jo bare mennesker og det er klart vi gjør oss noen tanker om andre innimellom. Men det trenger ikke bli en "snakkis" blandt de ansatte for det Anonymous poster hash: 81967...df4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har jobbet i barnehage tidligere. Jeg leverte selv storebror i bhg når jeg var hjemme i permisjon med minstemann, så hvorfor i alle dager skulle jeg tenke noe negativt om noen som gjør det samme? Tvert i mot synes jeg det er helt idiotisk at voksne folk skal dømme andre for slike valg. Hvis man har en enkel baby som sover mye og tåler å vente, så skjønner jeg godt at de vil ha eldre søsken hjemme samtidig. Men det vet jo andre fint lite om - så hvorfor danne seg en mening om dette i det hele tatt? Dette er en privatsak. Anonymous poster hash: cb065...ffa