Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Hvordan får jeg flyttet PDF filer slik at jeg får alle over i en? Altså, har skannet inn flere dokumenter nå, de ligger i samme mappe men ville hatt de i samme filen (heter det det? Jupp så greie har jeg på data...) Aller helst ville jeg hatt det over på Word, men det forstod jeg ingen ting av! Men er det noen der ute som på en grei måte kan forklare meg hvordan jeg får flyttet alt over i samme filen?? Takk :-) Anonymous poster hash: c687c...589
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Ingen som vet?? Anonymous poster hash: c687c...589
Nr3_i_magen Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Hvordan får jeg flyttet PDF filer slik at jeg får alle over i en? Altså, har skannet inn flere dokumenter nå, de ligger i samme mappe men ville hatt de i samme filen (heter det det? Jupp så greie har jeg på data...) Aller helst ville jeg hatt det over på Word, men det forstod jeg ingen ting av! Men er det noen der ute som på en grei måte kan forklare meg hvordan jeg får flyttet alt over i samme filen?? Takk :-) Anonymous poster hash: c687c...589 Den enkleste versjonen av Adobe kan ikke gjøre det tror jeg, men hvis du har en litt bedre versjon tror jeg det heter "merge files"(har bare gjort det på jobb og er hjemme nå). Hvis scanneren klarer å lagre filene som tekst kan du markere teksten og klippe over i Word og rette på det som blir feil (alltid noen tolkningsfeil). Hvis du f.eks. skanner sider fra en bok og en og en side kommer som en fil kan du kopiere i stedet for å skanne for så å skanne alle arka inn i en fil til slutt. Håper du kan bruke noen av disse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå