Gå til innhold

Mensen og basseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen i formiddag. Spotter bare foreløpig men det braker vel løs i kveld. Jeg har to barn som gleder seg til basseng i ettermiddag.... lovte de basseng for noen dager siden. Jeg har aldri vært i basseng hverken med mensen eller spotting. Hadde dere gått i dag om dere var meg?

Anonymous poster hash: 4432f...fce

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tror jeg har lest et sted at man blør lite i vann, vet ikke om det stemmer men

Bruk en tampong så går det vel bra?

Skrevet

Tampong!

Anonymous poster hash: 4ab8c...a4a

Gjest sussie77
Skrevet

Bruk tampong, så går det bra :)

Skrevet

Vil ikke tampongen suge til seg vann? Og når jeg går opp av vannet slipper den da vannet og evnt blodet....

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. men det er meg da

Anonymous poster hash: e968c...3f6
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

Anonymous poster hash: f039a...384
Skrevet

Vil ikke tampongen suge til seg vann? Og når jeg går opp av vannet slipper den da vannet og evnt blodet....

Jeg drev med svømming i min ungdom. Ja tampongen suger til seg litt vann, men den vil ikke "slippe" vannet når du går utav. Skal dere være en stund kan du kanskje skifte tampong underveis, etter en time/halvannen, eller når du må på toalettet. Kan være greit å velge en litt robust størrelse på tampongen om du er usikker. (super maxi eller noe i den duren dersom du er redd for at blod skal lekke forbi).

Anonymous poster hash: bc5c8...7b8

Skrevet

Vi blir ca 1,5 time i vannet, det holder for minstemann. Jeg blør nok ikke så mye da enda. Jeg må bare ta sjansen :-/ Tar på en grønn eller rosa ob og krysser fingrene.

Takk for tips :-)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...