Gå til innhold

Til alle dere som ikke vaksinerer barna deres!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja.

Skrevet

Må ikke glemme alle voksne som også driter i å revaksinere seg. I dette tilfelle var det snakk om tetanus/stivkrampe, den vaksinen varer bare 7-10 år. Så mange flere voksne en de få % av barn som går ubeskyttet.

Anonymous poster hash: 03abf...500
Skrevet

Ja , vi har vært skånet fra å se disse sykdommene, så vi skjønner ikke risikoen,

Det er bare å gå til min besteforeldregenerasjon for å se feks hvor farlig meslinger og ettersykdommer er.

I bestefars søskenflokk døde en av stivkrampe og en ble alvorlig hjerneskadet av ettersykdom fra meslinger.

Vi lukker øynene, kutter ut vaksiner.

Bare se på tuberkulose, på full fart fremover igjen.

Og når folk slutter å vaksinere seg, blir vi mer sårbare når det kommer innvandring til landet med disse sykdommene.

Kjempeflott at folk står frem og gjør folk oppmerksomme på dette.

Anonymous poster hash: d8511...d8a

Skrevet

GRØSS! Også signerer jeg hu over meg her, det er tøft og det står stor respekt av at de trosser sin egen stolthet for  å vise andre at dette er ikke valg en tar selv!

Skrevet

Ja , vi har vært skånet fra å se disse sykdommene, så vi skjønner ikke risikoen,

Det er bare å gå til min besteforeldregenerasjon for å se feks hvor farlig meslinger og ettersykdommer er.

I bestefars søskenflokk døde en av stivkrampe og en ble alvorlig hjerneskadet av ettersykdom fra meslinger.

Vi lukker øynene, kutter ut vaksiner.

Bare se på tuberkulose, på full fart fremover igjen.

Og når folk slutter å vaksinere seg, blir vi mer sårbare når det kommer innvandring til landet med disse sykdommene.

Kjempeflott at folk står frem og gjør folk oppmerksomme på dette.

Anonymous poster hash: d8511...d8a

Av en eller anna grunn så er Tuberkulosevaksinen tatt ut av vaksinasjonsprogrammet. An anna ting jeg har merket meg er at folk fryker kun de sykdommene vaksinasjonsprogrammet gir beskyttelse mot. Feks. vil de fleste mene at en influensavaksine er unødvendig, selv om vi har flere dødsfall i året som kunne vært unngått med en enkel influensavaksine. Feks. i USA er det helt vanlig å ta en årlig influensavaksine. Men som alt anna, kommer vi vel 10 år etter.

Skrevet

Apprepo det å ikke frykte de sykdommene som barnevaksinasjonsprogrammet dekker. Lurer på hvor mange som feks hadde valgt bort hepatitt b om den var i barnevaksinasjonsprogrammet. Nesten alla andre land har denne i programmet, merkelig at ikke rike norge også tilbyr denne.

Skrevet

De som ikke vaksinerer barna sine, er på mange måter prisgitt at flesteparten faktisk velger å vaksinere!  

Anonymous poster hash: de010...8a1
Skrevet

Det er bra at de velger å gå offentlig ut med sin historie, for det er dessverre altfor mange som tror at hvis det ikke har stått noe om det i media, så har det heller ikke skjedd. Naivt, trist, og sant.

Anonymous poster hash: 02ea1...a1a

Skrevet

I bl.a Skottland er det flere barn som har blitt alvorlig skadet av ettersykdommene man kan få etter meslinger, bl.a har flere barn blitt døve. For ikke lenge siden var det et barn der som døde.... 

Jeg synes egentlig det er rart dette ikke hauses mer opp i media, for der er det mange som fremdeles ikke tar mmr vaksinen etter den historien med den gale legen som sa man ble autist av den. Nå ser man resultatet siden meslinger og røde hunder sprer seg blant de uvaksinerte barna og ettersykdommene gir varige skader og til og med dødsfall. Det burde virkelig spres ut i verden, også hit.

Det står jo i avisene der, så der er vaksinasjonsprosenten på vei opp igjen heldigvis. Tror ikke vaksinemotstanderne tenker over at det kan være farlig for barna deres å reise til Skottland?

Anonymous poster hash: 002a7...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...