Gå til innhold

Manduca til barn på 1,5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Manduca bæresele, jeg har brukt veldig lite. Vi har vært så fornøyd med vogna. Og har hatt så fine, lange turer med den.

Men nå har vi lyst å gå mer på f.eks fjellet.

Hvordan er det å bære en 1,5 åring på ryggen, i en Manduca? Barnet veier 10 kg.

Er det vanskelig å få barnet på ryggen, i stedet for magen? Syns det ser så vanskelig ut.

Anonymous poster hash: 588a6...975
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perfekt for barn i den alderen. Har brukt manduca på fjellturer med 3 åringen vår. Lett å bære på ryggen. Ikke vanskelug å få ungen bakpå, skal bare litt øvelse til. Dessuten blir du mykere av det :-) Løp og kjøp!

Anonymous poster hash: 619ee...349

Skrevet

Jeg brukte min Manduca nesten daglig  til lille var nesten tre år. 

1,5 år er perfekt alder. 

Jo, man blir mer klam og svett enn ved bruk av bæremeis, pga. mer kroppskontakt, men det er samtidig mye mer behagelig.

Anonymous poster hash: 2ba02...8d3
Skrevet

Takk damer! Blir det tungt å bære? Oppover bakker osv.

Skrevet

Du kan sammenligne det med en ryggsekk. Er du vant til å bære tunge sekker, blir ikke det noe problem. Selvfølgelig vil du  merke det, og alt blir jo tyngre i bakker, men du kan jo se på det som trening, og begynne med småturer.

Anonymous poster hash: 2ba02...8d3
Skrevet

Anbefales virkelig! 10 kg tung ryggsekk er ikke noe problem :) Ungene her storkoser seg når de kan sitte på ryggen på skogturer :)

Anonymous poster hash: 5b277...f96

Skrevet

10 kilo var da ingenting ;-) Min gutt veide det da han var 3-4 mnd og jeg bar ham til stadig i bæresjal og bæredingser. Jeg tror du skal greie deg helt fint, med mindre du er liten og puslete. 

Skrevet

Det skal nok gå helt fint. I fjor brukte jeg den til og med på 4åringen. Du vil jo merke at du har noe på ryggen, men i forhold til en bæremeis, er det en drøm! Og ang, det å få barnet på ryggen, er ikke noe problem. Du finner filmer du kan se på you tube feks.

Anonymous poster hash: f6275...eb7
Skrevet

Takk, nå gleder jeg meg til tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...