Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Noen her som har fjernet endel av livmortappen? Gjorde det vondt? Blødde du lenge etterpå? Når hadde du sex etterpå? Var det ubehagelig første gangen? Når kunne du evt prøve med baby igjen? Håper på svar! Gruer meg sykt til tirsdag! Anonymous poster hash: b40c9...b5f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har. Er noen år siden så jeg husker ikke hvor lenge jeg blødde. Men jeg husker at det var MYE mindre skummelt enn jeg trodde i forkant. Hadde ikke særlig vondt i etterkant. Var singel på tidspunktet så hadde ikke sex før mange måneder etterpå og det var helt smertefritt. Du får info på sykehuset om sex og blødninger. De vil også informere om graviditet. Jeg gikk til kontroll (innvendig ultralyd) med jevne mellomrom i hele graviditeten pga av dette. Kan føre til tidlig fødsel, men det er sjelden. Men altså: dette går helt fint. Raskt og smertefritt og lite problemer i etterkant. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 4228b...064
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Tusen takk Anonymous poster hash: b40c9...b5f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har vært gjennom det, jobber i helsevesenet selv, men var en redd liten pasient og gruer meg masse. Men vel overstått var det ukomplisert, mindre blødning enn en mens og egentlig bare en stor lettelse. Eneste var en overdose av bedøvelse som satt litt lenge i, så fikk et par timer på sykehuset før jeg dro hjem.Jeg hadde relativt ny kjæreste og hadde samleie etter anbefaling (2 uker eller 3?), annen sex tidligere. Grusomt å vente på, glemt da det var over (og et par celleprøver ok). Lykke til! Anonymous poster hash: e69d3...2d4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Kan legge til at jeg raskt ble gravid og hadde et ukomplisert svangerskap og fødte omtrent til termin selv om de fjernet en del. Ikke hatt celleforandringer siden (til forandring fra de siste ti år). Tredje barnet forresten :-) Anonymous poster hash: e69d3...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå