Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Hva bruker deres baby i svømmehallen? Har en mini som veier ca 5 kg og jeg har ikke funnet badebleier som kan passe til han. Tips til hva og hvor jeg finner det? Anonymous poster hash: e8bd5...948
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Vi fikk beskjed om å ikke bruke badebleier. Kjøpte i stedet sånn elastisk frottétruse på Bogerud tekstil som var stram rundt beina slik at bæsj ikke kommer ut. Badebleier er ikke vits fordi de uansett hverken suger tiss eller holder bæsjen inne. Anonymous poster hash: 8e29c...b41
Bustetroll Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Hva bruker deres baby i svømmehallen? Har en mini som veier ca 5 kg og jeg har ikke funnet badebleier som kan passe til han. Tips til hva og hvor jeg finner det? Anonymous poster hash: e8bd5...948 Libero skal ha i den str i alle fall.. Fikk jo det med i libero sin prøvepakke i alle fall. Brukte den minste i badebassenget utenfor her, var jo bare som en vanlig bleie, så ungen kan vel bare ha vanlig bleie og badetruse utapå tror jeg..
Fae Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 På svømmekurset da småtten var liten fikk de ikke lov å bruke badebleie. Men de måtte ha en egen badetruse da disse er mye bedre. Vil anbefale en babybadetruse for den kan du bruke flere ganger.
Fae Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Hva bruker deres baby i svømmehallen? Har en mini som veier ca 5 kg og jeg har ikke funnet badebleier som kan passe til han. Tips til hva og hvor jeg finner det? Anonymous poster hash: e8bd5...948 Libero skal ha i den str i alle fall.. Fikk jo det med i libero sin prøvepakke i alle fall. Brukte den minste i badebassenget utenfor her, var jo bare som en vanlig bleie, så ungen kan vel bare ha vanlig bleie og badetruse utapå tror jeg.. For all del ikke bruk vanlig bleie. Disse suger til seg halve bassenget
Bustetroll Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Hva bruker deres baby i svømmehallen? Har en mini som veier ca 5 kg og jeg har ikke funnet badebleier som kan passe til han. Tips til hva og hvor jeg finner det? Anonymous poster hash: e8bd5...948 Libero skal ha i den str i alle fall.. Fikk jo det med i libero sin prøvepakke i alle fall.Brukte den minste i badebassenget utenfor her, var jo bare som en vanlig bleie, så ungen kan vel bare ha vanlig bleie og badetruse utapå tror jeg.. For all del ikke bruk vanlig bleie. Disse suger til seg halve bassenget Okei
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Imse vimse har noen fine badebleier til salgs på div nettbutikker. Men skal du i offentlig svømmebasseng så må du nok ha en vanlig badebleie (engangs) fordi dem som styrer de reglene er så inkompetente at de ikke forstår at disse ikke har noen særlig effekt og at det er bedre med tøybadebleier. Men da får du de også som regel når du kjøper billetten. Derimot, hvis du skal på organisert babysvømming så får du ikke bruke engangsbleie, men du får som oftest kjøpt en badebleie på kurset. Men imse vimse sine (m. andre) er som regel bedre fordi de er dyrere. Anonymous poster hash: 026c6...621
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 ImseVimse sine bleier selges i flere badehaller De er lette å ta av og på ettersom de har knapp i siden. Tror helt sikkert de har små størrelser også, jeg har bare brukt til ettåring Kjøpte hos Vidunderbarn.no Anonymous poster hash: 0d2aa...4f0
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Her selger de badebleier i flere størrelser i svømmehallen... Men vi har brukt badetruser for babyer, de er det strikk rundt lårene på så om de skulle slippe seg løs er det bare å komme seg på land å skifte Min erfaring er at de ikke tisser så lenge de er i vannet, men gjør det så fort trusa kommer av etter endt bading. Bæsjing i vannet har jeg aldri opplevd. http://www.kappahl.no/article/badebukse_430710 http://www.lindex.com/no/barn/baby-44-86-cm/undertoey-og-nattoey/6900749/Badebukse/?styleId=37762517 Anonymous poster hash: 10637...437
Fomle84 Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Jeg fant badebleier fra 5 kg på rema.. Brukte de på knøttet i svømmehallen sist søndag..
Gjest sussie77 Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=26 Disse fra Imse vimse har vi brukt masse. Og styr unna engangs badebleiene. De er ikke så gode, samler bare inn masse vann.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Takk for alle svar! Kan ikke skjønne at jeg ikke har funnet noen ting når det tydeligvis finnes så mye å velge mellom en smule ammetåke her i huset for tiden kanskje... HI Anonymous poster hash: e8bd5...948
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Vi brukte en sånn flergangsbleie som vi kjøpte på det som nå heter "bare barn". Fungerte veldig bra og var litt greier å ha når man var ved basseng i syden osv også synes jeg Anonymous poster hash: d3185...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå