Gå til innhold

syk og trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt syk og er helt i ørska. Merket det i forigårs med litt hodepine. Nå er jeg helt i ørska og må klare å holde meg oppe pga to små i hus og en mann som ikke er helt fornøyd..

Begge unga har vært syke hele uken men nå hr bare eldste feber og jeg er syk.

I morgen er det et selskap jeg skal i som er ganske viktig men kjenner jeg kroppen min rett så klarer jeg ikke å dra i det.

I går opplevde jeg noe ekkelt, fikk helt skjelvninger og frøs til så fælt at jeg ble helt nummen og hvit på fingre og tær. Måtte hive meg i badekaret sammen mef sønnen for å få i varmen igjen.

Jeg får jo dårlig samvittighet over å være syk og det å bare ligge ned i noen min nå er jo tærende på samvittigheten min :(

Anonymous poster hash: ce6c6...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo!? Strekk opp han mannen din noe alvorlig! Han må jo stille opp når du er syk! Ærlig talt altså!!

Anonymous poster hash: 3cef0...6df

Skrevet

Mannen din er ikke helt fornøyd? Akkurat som om du har blitt syk for å irritere han....

Legg vekk all dårlig samvittighet, du er syk! Innfør unntakstillstand, madrass på gulvet foran tv, potetgull til lusj og is til middag om det er det som må til. Herlighet, du og ungene trenger hvile og ikke noe annet, legg listen lavt og bare ta det helt rolig i dag.

Send mannen på butikken for å handle noe som smaker godt men som har litt næring til deg og ungene, juice, yoghurt, frukt og bær, noen kjeks kanskje.

Anonymous poster hash: 4dce8...f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...