Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Jeg trenger forslag til rimelig ferie i sommer. Har tre barn fra 12-4 år. Økonomien er ikke særlig god og keg har ikke all verden med energi. Barnefar har ikke rett på noe særlig med ferie i sommer, så ser ut som om barna vil tilbringe det meste av sommeren hos meg. Anonymous poster hash: 457a9...1c4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Telttur. Sykkeltur med telting. Bestige fjell. Låne hytta til venner? Rafting. Brevandring. Kanoturer Stranda. Bygge olabil og trehytte.. Anonymous poster hash: e67dc...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Jeg synes det er verdt pengene å reise til et feriesenter jeg da.. Har selv fire barn fra 4 til 12 år og på et feriesenter er det noe for alle, og de største kan løpe rundt på egenhånd (bade, spille minigolf, treffe nye venner osv). Er fult av folk på slike steder og ungene koser seg med lekeplasser, nye bekjentskaper i nabohyttene osv. Det koster jo fort 1000-1500 kr natta, men man trenger jo ikke være borte i to uker heller. Om du ikke vil reise så langt er det jo Daftø utenfor Strømstad, ellers er det jo mange å velge i om du drar til Danmark. Camping er også greit, lei en hytte eller vogn på en campingplass med litt størrelse på så får ungene det helt supert. Du kan sitte i baden-baden stolen din og slappe av mens ungene løper rundt på campingplassen og leker med sine nye venner. Ikke drømmeferien for en voksen kanskje, men ungene storkoser seg på slike plasser. Har vokst opp med det selv og har mange gode minner fra campingferie, også da vi ble litt større og "hang" utenfor kiosken med de andre halvstore ungene på plassen, forelskelser, første kyss osv Anonymous poster hash: 07aa7...7d7
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 www.stolslivet.no Man overnatter i små hytter og har med mat og sånt selv. Koster vel ca 300 kr natta og er kjempekoselig Anonymous poster hash: a14f6...57e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Takker for svar. Noen med en campingplass å anbefale da? Stolslivet skal sjekkes ut Hi Anonymous poster hash: 457a9...1c4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 Takker for svar. Noen med en campingplass å anbefale da? Stolslivet skal sjekkes ut Hi Anonymous poster hash: 457a9...1c4 Hvor i landet bor du da? På sørlandet har vi f.eks Skottevik feriesenter, Moysand camping og Hamresanden. Selv har jeg tilbragt hver eneste sommer fra jeg var 6 til jeg var 16 år på Hummerbakken utenfor Stavern, der ligger campingplassene på rekke og rad. Anonymous poster hash: 07aa7...7d7
Plutselig_gravid Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Jeg tror jeg hadde valgt å bo i hytte på en eller annen campingplass/feriesenter. Det trenger ikke å koste så veldig mye. Gjerne på en plass der de har litt fasiliteter (strand/basseng, fiskemuligheter, lekeplass, minigolf og andre aktiviteter). Lett for barna å bli kjent med andre barn og for deg å prate litt med andre voksne
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Kan anbefale å leie hytte på/ved Tanumstrand hotell. Der er det badeland, fisking, strand... Alt du kan drømme om egentlig. Vi fikk det ganske billig for et par år siden. Et nydelig sted. Svensk sommer på sitt beste. Anonymous poster hash: 6f54d...299
Pepsimamma Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Kongeparken! Flott for barn i den alderen! Liten og oversiktlig park og mye å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Anbefaler Daftö camping rett sør for Strømstad! Basseng, strender, flotte lekeplasser, eget lekeland med litt diverse. Telte, leie hytte...... Anonymous poster hash: 3f51c...0dd
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Telt på camping plass er billigt å barn elsker somregel å såve i telt kan annbefale hamresanden camping i kristiansand pluss at det er nerme dyreparken Anonymous poster hash: 8df70...04b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Jeg trenger forslag til rimelig ferie i sommer. Har tre barn fra 12-4 år. Økonomien er ikke særlig god og keg har ikke all verden med energi. Barnefar har ikke rett på noe særlig med ferie i sommer, så ser ut som om barna vil tilbringe det meste av sommeren hos meg. Anonymous poster hash: 457a9...1c4 Hvor bor du da? Så kan man kanskje komme med rimelige forslag i nærheten av deg. Men ellers går det jo an å f.eks bytte hus/leilighet med noen en sommer? Fins noen som gjør det. Norwegian har billige billetter nå rundt omkring i landet! Ta med ungene til Sverige, om grensa ligger nært deg og du har bil? Anonymous poster hash: 55677...01e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2013 #13 Skrevet 16. juni 2013 Har ikke funnet igjen denne på noen dager jeg. Jeg bor i Hedmark. Greit med noe som ikke krever altfor mye kjøring. Men takker for alle forslag. Skal Google litt HI Anonymous poster hash: 457a9...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå