Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 Når en bruker skriver inn på dette forumet at hun ønsker å ta selvmord, så svarer over halvparten frekt! Svar som "troll", "dette kan ikke være sant pga bla, bla", "du kan ikke være deprimert når du orker å være på dib", "kanskje best at du tar livet ditt" osv. Jeg er kjempesjokkert! Hvordan kan dere være så grusomme??? Det spiller da overhodet ingen rolle om historien ikke "holder vann" eller ikke? Kanskje hun har forklart noe feil, gitt uriktige opplysninger eller vært upresis, men det spiller da ingen rolle! Hun trenger hjelp! Hun har et stort problem, og jeg tror ikke det spiller noen rolle for henne om hun forklarer seg litt uriktig på nettet! Hvordan kan enkelte mennesker få seg til å sitte og svare sånn? Dette er noe av det verste jeg har sett på dib! Håper den stakkars kvinnen får hjelp og håper dere som ga stygge og frekke svar snart kan lære at dere må tenke før dere svarer. Dere burde bli kastet ut av dib alle sammen! Anonymous poster hash: 2a65e...a79
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 Helt enig. Skjønner ikke at folk tør å ta sjansen på at det er et troll. Hvis personen i andre enden faktisk er så syk som hun gir uttrykk for kan slikt gjøre stor skade. Skulle det være et troll er ingen skade skjedd om man allikevel gir et seriøst svar. Skjerpings folkens!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har vært her så lenge at jeg har opplevd verre trollinger enn det der. Svarer ikke på slike tråder, men jeg tror ikke på dem Anonymous poster hash: 02fa1...331
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har heller ikke noe tro på at en som virkelig vil ta livet sitt velger et anonymforum kjent for å ha en kvass tone for å åpne sin blødende sjel. Det finnes da mer fornuftige kanaler å sutre. Synes stadig folk skriver sutreinnlegg her inne og så blir kjempesnurte for at ikke alle pakker dem inn i bomull og støtter dem. Hva trodde de liksom skulle skje da? Anonymous poster hash: 92c5a...457
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 er det virkelig mulig at folk kverulerer i denne tråden? Hva om det faktisk sitter en høygravid dame og er fortvilet? Som ikke vil si hva som egentlig er galt, men som skaper en historie ikke ulik sin egen, og som dermed ikke helt holder vann? Hva slags liv har man selv egentlig om man har behov for å være spydig mot slike historier, sanne eller ei :/ Er like sjokkert som HI! Anonymous poster hash: 2cd54...0f6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #6 Skrevet 14. juni 2013 HVIS DERE TROR DET ER ET TROLL SÅ FÅR DERE BARE LA VÆRE Å SVARE! MAN TRÅKKER IKKE PÅ SELVMORDSKANDIDATER! HI Anonymous poster hash: 2a65e...a79
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har heller ikke noe tro på at en som virkelig vil ta livet sitt velger et anonymforum kjent for å ha en kvass tone for å åpne sin blødende sjel. Det finnes da mer fornuftige kanaler å sutre. Synes stadig folk skriver sutreinnlegg her inne og så blir kjempesnurte for at ikke alle pakker dem inn i bomull og støtter dem. Hva trodde de liksom skulle skje da? Anonymous poster hash: 92c5a...457 Eh jo. Jeg åpnet meg opp og spurte om tanker rundt noe her inne. Noe jeg virkelig sliter med. Voldtekt. Ba ingen om å være dommer men svar jeg fikk var krasse og av typen men hva om du lyver da. Ingen tror deg osv. Forferdelig sårende og jeg bare satt å gråt av disse slemme anonyme som burde holdt kjeft siden det var et sidespor og jeg spurte ikke om noen trodde meg. Det er mye tankeløse mennesker jeg ikke ville hatt som venninner her. Men det er mange gode mennesker som kommer med gode råd også! Foreløpig så veier de gode opp for de dumne. Men er noen som ikke burde sagt noe i den situasjonen. Anonymous poster hash: c30cb...4e6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Jeg har heller ikke noe tro på at en som virkelig vil ta livet sitt velger et anonymforum kjent for å ha en kvass tone for å åpne sin blødende sjel. Det finnes da mer fornuftige kanaler å sutre. Synes stadig folk skriver sutreinnlegg her inne og så blir kjempesnurte for at ikke alle pakker dem inn i bomull og støtter dem. Hva trodde de liksom skulle skje da? Anonymous poster hash: 92c5a...457 De trodde vel kanskje at de skulle bli behandlet med et minimum av folkeskikk??? Det er veldig feigt av deg å gjemme deg bak "tonen som er på forumet" for å forsvare slike frekke svar som tråkker på noen som allerede ligger nede. Du burde gå noen runder med deg selv og tenke gjennom hvilken effekt slike svar kan ha på folk som sliter. HI Anonymous poster hash: 2a65e...a79
Cruella De Vil Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 HVIS DERE TROR DET ER ET TROLL SÅ FÅR DERE BARE LA VÆRE Å SVARE! MAN TRÅKKER IKKE PÅ SELVMORDSKANDIDATER! HI Anonymous poster hash: 2a65e...a79 Don't feed the trolls sa man i gamle dager på usenet, og det burde gjelde her også. Spesielt i tråder hvor hi snakker om å ta sitt eget liv...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Da jeg leste den andre tråden tenkte jeg at det var en veldig deprimert dame som skrev ned de tingene hun fantaserer om å gjøre, f.eks å ta en hel pakke paracet, gå ut midt på natten og bare bli borte, gjemme seg på loftet og ikke komme ned igjen osv er ting som en deprimert fint kan sitte å tenke/drømme om å gjøre... Det betyr at personen trenger hjelp før det tråkkes over den terskelen, og jeg håper hun har kontaktet helsevesenet i dag og får oppfølging. Anonymous poster hash: 95d6c...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå