Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #1 Skrevet 14. juni 2013 familien vil ikke si hva som har skjedd..... Anonymous poster hash: 59852...bb2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #2 Skrevet 14. juni 2013 en eller annen skrue vel ha falt ut mens hun var i hellas... Anonymous poster hash: bfec3...065
Poetika med K Skrevet 14. juni 2013 #3 Skrevet 14. juni 2013 Godt å høre at hun er funnet! Spiller jo ingen rolle for oss utenforstående hva som har skjedd, men godt at de har funnet henne og at hun kan få hjelp uansett årsak.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #4 Skrevet 14. juni 2013 Det er vel ikke normalt (eller lov) å loffe rundt i Europa når du er sykemeldt, hun ble vel ranet og fikk panikk for at hun skulle bli tatt for trygdesvindel... Men det kan så klart ha skjedd noe skikkelig opprivende, at hun ble dopet og voldtatt f.eks og hadde en form for sjokkreaksjon etterpå. Kan spekulere i så mye, men om hun ble utsatt for noe kriminelt ville vel familien fortalt det? Anonymous poster hash: c6d16...e88
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #5 Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor spekulere? Det er mange årsaker til at folk er sykemeldte og det går til og med an å få dispensasjon for å reise på ferie med sykemelding. Det som er fint det at hun har kommet til rette, og så får de involverte ta saken videre uten vår innblanding. Anonymous poster hash: a290f...93d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #7 Skrevet 14. juni 2013 Saken i seg selv er fryktelig rar. Men godt hun har kommet til rette:) Anonymous poster hash: 0874b...8f2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #8 Skrevet 14. juni 2013 Det var ingen psykisk lidelse, hun har bare vært tom for penger, solgt mobilen og loffet litt rundt. Og visste ikke at hun var meldt savnet. http://www.dagbladet.no/2013/06/14/nyheter/savnet/leteaksjon/forsvinning/utenriks/27708767/ Anonymous poster hash: 0c682...d86
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #9 Skrevet 14. juni 2013 Det var ingen psykisk lidelse, hun har bare vært tom for penger, solgt mobilen og loffet litt rundt. Og visste ikke at hun var meldt savnet. http://www.dagbladet.no/2013/06/14/nyheter/savnet/leteaksjon/forsvinning/utenriks/27708767/ Anonymous poster hash: 0c682...d86 Akkurat det tyder på psykisk sykdom spør du meg. Anonymous poster hash: 59852...bb2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #10 Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor spekulere? Det er mange årsaker til at folk er sykemeldte og det går til og med an å få dispensasjon for å reise på ferie med sykemelding. Det som er fint det at hun har kommet til rette, og så får de involverte ta saken videre uten vår innblanding. Anonymous poster hash: a290f...93d Hvis man ikke har fått tillatelse fra lege eller NAV, så regnes det som trygdesvindel jo. Anonymous poster hash: 0c682...d86
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #11 Skrevet 14. juni 2013 Det var ingen psykisk lidelse, hun har bare vært tom for penger, solgt mobilen og loffet litt rundt. Og visste ikke at hun var meldt savnet. http://www.dagbladet.no/2013/06/14/nyheter/savnet/leteaksjon/forsvinning/utenriks/27708767/ Anonymous poster hash: 0c682...d86 Akkurat det tyder på psykisk sykdom spør du meg. Anonymous poster hash: 59852...bb2 Det svaret viser meg at du verken har reist så mye på egenhånd eller kan noe særlig om psykiske lidelser. Anonymous poster hash: 0c682...d86
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #12 Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor spekulere? Det er mange årsaker til at folk er sykemeldte og det går til og med an å få dispensasjon for å reise på ferie med sykemelding. Det som er fint det at hun har kommet til rette, og så får de involverte ta saken videre uten vår innblanding. Anonymous poster hash: a290f...93d Hvis man ikke har fått tillatelse fra lege eller NAV, så regnes det som trygdesvindel jo. Anonymous poster hash: 0c682...d86 Eh, ja, og hvor leser du at jeg sier noe annet? Jeg sier at det er fullt mulig å reise til utlandet med sykemelding, så lenge en får tillatelse. Det er uansett en tåpelig spekulasjon. Anonymous poster hash: a290f...93d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #13 Skrevet 14. juni 2013 Men nå veit ingen om hun fikk tillatelse til å reise, hvorfor i all verden bry hodene deres om det.. Er vell samma pokker det vell.. Dette har ikkje me noke med uansett.. Så om dette er trygdesvindel eller ei, det har i allefall i DU noe med... Få deg er liv... Anonymous poster hash: 751ef...650
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #14 Skrevet 14. juni 2013 Det var ingen psykisk lidelse, hun har bare vært tom for penger, solgt mobilen og loffet litt rundt. Og visste ikke at hun var meldt savnet. http://www.dagbladet.no/2013/06/14/nyheter/savnet/leteaksjon/forsvinning/utenriks/27708767/ Anonymous poster hash: 0c682...d86 Akkurat det tyder på psykisk sykdom spør du meg. Anonymous poster hash: 59852...bb2 Det svaret viser meg at du verken har reist så mye på egenhånd eller kan noe særlig om psykiske lidelser. Anonymous poster hash: 0c682...d86 Ja, der traff du spikeren på hodet. Virkelig. Anonymous poster hash: 59852...bb2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #15 Skrevet 14. juni 2013 Hun må være stokk dum Anonymous poster hash: f4603...910
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #16 Skrevet 14. juni 2013 Det var ingen psykisk lidelse, hun har bare vært tom for penger, solgt mobilen og loffet litt rundt. Og visste ikke at hun var meldt savnet. http://www.dagbladet.no/2013/06/14/nyheter/savnet/leteaksjon/forsvinning/utenriks/27708767/ Anonymous poster hash: 0c682...d86 Helt klart en psykisk lidelse. Anonymous poster hash: ef2fb...691
Gjest sussie77 Skrevet 14. juni 2013 #17 Skrevet 14. juni 2013 Syntes det høres ut som at hun har vært litt "forvirra". Og familien har jo også mistenkt psykiske problemer. Men godt at hun er funnet og håper hun får hjelpen hun trenger.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #18 Skrevet 14. juni 2013 Hun er sykemeldt på ferie og skulle hjem for å sykle nordsjørittet! Tror det er et terrengløp på Ca 9 mil fra Egersund til Sandnes. Hun visste vel at familien ble bekymret når hun ikke hentet sykkelen i Egersund som avtalt. Jeg forstår ikke at hun ikke har kontaktet banken eller foreldrene for lån til flybillett heim. Anonymous poster hash: f7a46...1ca
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #19 Skrevet 14. juni 2013 Hun er sykemeldt på ferie og skulle hjem for å sykle nordsjørittet! Tror det er et terrengløp på Ca 9 mil fra Egersund til Sandnes. Hun visste vel at familien ble bekymret når hun ikke hentet sykkelen i Egersund som avtalt. Jeg forstår ikke at hun ikke har kontaktet banken eller foreldrene for lån til flybillett heim. Anonymous poster hash: f7a46...1ca Det henger overhodet ikke på greip, dama jobber som flyvertinne og er veldig bereist. At hun skulle bli forvirret og rådløs over å stå pengelens på en flyplass er helt usannsynlig, hun kunne kontaktet alt fra sitt eget flyselskap til forsikringsselskapet hun har reiseforsikringen sin i. Hun kunne antagelig bare henvendt seg i en av skrankene på flyplassen og fått hjelp videre... Noe må ha "kortsluttet" i hodet, så satser på at hun får hjelp nå. Anonymous poster hash: c6d16...e88
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #20 Skrevet 14. juni 2013 Fy fader så flaut. Ding dong!! Anonymous poster hash: 664a7...229
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #21 Skrevet 14. juni 2013 Fy fader så flaut. Ding dong!! Anonymous poster hash: 664a7...229 Sånt er vel ikke flaut. Hvis det er noe psykisk, så kan det faktisk skje med de fleste. Anonymous poster hash: ef2fb...691
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #22 Skrevet 14. juni 2013 familien vil ikke si hva som har skjedd..... Anonymous poster hash: 59852...bb2 Familien sier de ikke vil presse henne nå til å fortelle alt og hvorfor. Skjønner de godt. De vil vel være sikker på å få henne med seg trygt hjem. Lurer på hvor bagasjen hennes er? Hvis det eneste hun har solgt er mobilen og hun kom uten bagasje og møtte familien? Anonymous poster hash: bfdbb...509
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #23 Skrevet 14. juni 2013 Mye skurrer i denne saken. Håper at ikke hun et en av personalet når jeg flyr med Norwegian! Anonymous poster hash: 11de9...874
lillepixie Skrevet 14. juni 2013 #24 Skrevet 14. juni 2013 Hvis man er disponert, kan man utvikle akutt psykisk sykdom av stress, ferie, alkohol, masse inntrykk osv. Det å være flyvertinne er vel ingen beskyttelse mot å skulle ha/få en psykisk lidelse. Psykiske lidelser rammer alle samfunnslag, og jeg syns denne tråden vitner om en god del uvitenhet om psykisk sykdom. I tillegg syns jeg den vitner om mye fordommer mot psykisk sykdom. Men det er vel ofte sånn; uvitenhet gir fordommer.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2013 #25 Skrevet 14. juni 2013 Hvis man er disponert, kan man utvikle akutt psykisk sykdom av stress, ferie, alkohol, masse inntrykk osv. Det å være flyvertinne er vel ingen beskyttelse mot å skulle ha/få en psykisk lidelse. Psykiske lidelser rammer alle samfunnslag, og jeg syns denne tråden vitner om en god del uvitenhet om psykisk sykdom. I tillegg syns jeg den vitner om mye fordommer mot psykisk sykdom. Men det er vel ofte sånn; uvitenhet gir fordommer. Signerer denne! Psykisk sykdom er forferdelig for den det gjelder og like ufrivillig (tro det eller ei) som en fysisk sykdom!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 59813...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå